uit eten..

Hai,

Behalve de stoofschotel en de kip wordt alles een beetje rood geserveerd mits je vraagt of ze het door en door bakken. Maargoed dan is het helaas niet meer te vret.... Hebben ze niet een lekker satetje ofzo? En ach kip wordt best lekker klaargemaakt hier en daar toch? Het is niet zo dat het alleen in het begin van je zwangerschap schadelijk is hoor. Echt niet eten!   Waar je ook mee op moet passen is sla ed. In niet goed gewassen sla komt dezelfde bacterie voor die in de kattenbak te vinden is.  Ik ben dus niet erg gecharmeerd van salades en rauwkost buiten de deur omdat als je eens naar de smaakpolitie kijkt je toch nooit zeker weet of het allemaal wel goed gewassen en bewaard wordt...

Eetsmakelijk!
gr.ing

quote: indra be reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2008 19:14:28'));

crème brulee niet mogen eten? Dat wordt eerst toch helemaal doorverhit? Dan is er toch geen rauwe ei meer in te bespeuren???

Ik maak het regelmatig zelf....creme brulee is een mengsel van melk, slagroom, vanille en eierdooiers dat eerst helemaal gegaard wordt in de oven. De eieren stollen dus en zijn niet meer rauw. Dan laat je het afkoelen en wordt het bovenste laagje verhit om de suiker te laten carameliseren. Dat is gewone creme brulee en mag je dus gewoon eten. Ik ga het met kerst ook maken!

Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat er hele bijzondere varianten zijn waar wel rauwe eieren in gaan maar die zijn heel zeldzaam. Je kan het voor de zekerheid toch even navragen in het restaurant?

Succes er mee!

Toen wij ons eerste echo hadden ( 10 wkn) gingen we uit eten.
Ik heb toen aangegeven dat ik zwanger ben en daar hebben ze rekening mee gehouden.

Creme brulee mag je gewoon eten, ik twijfelde eerst ook maar het wordt eerst verhit in de oven.

Terug
Bovenaan