uit flesje leren drinken

Hoi,
Hier het zelfde 'probleem' joany accepteerd geen flesje. Ik wou het gaan proberen omdat ik natuurlijk ook weleens weg moet zonder haar. Maar zodra ik de deur uit gaat volgens mij ruikt ze het wordt ze wakker en is dus ontroostbaar door mijn vriend en het flesje neemt ze dan gewoon niet. Ik moet dan dus weer na huis toe komen om de borst te geven en dan is ze weer rustig. Ik ga het toch blijven proberen maar als ze echt niet wil dan is het jammer maar ik heb dan ook het geluk dat ik niet hoef te werken. En met 6 maanden krijgt ze ook andere voeding en zal de bv minder worden.

groetjes,
marike ian 5 en joany 4m

Wij hebben de flessen van Avent, die hebben een grote brede speen, waarbij de baby net z'n grote hap moet maken als aan de borst. misschien ook iets voor jullie?

Ik ben benieuwd welke oplossing jullie gaan vinden.

groetjes Rosita

Hoi Roeberta,

Hier ook in het begin wat last gehad om de juiste fles en speen te vinden.
Vaak moeen bv gevoede baby's een makkelijke speen hebben waar ze niet te hard aan moeten zuigen. 1-2-3 speen of zo. Kun je ook makkelijk wisselen. Hidde drinkt nu uit de laatste nieuwe difrax. Nu de M (bijna 5 maanden) Daarvoor een S je. De oudere difrax spenen waren nog te lang. Het blijft lleen gokken als je bij de drogist staat wat je moet kopen. Veel verschillende mogelijkheden en kan zijn dat je dan wat koopt en niet meer gebruikt. Inderdaad ook niet zelf de fles geven en evt 's avonds en 's nachts. Of een paar keer achter elkaar en dan maaar afkolven.

Succes,
Marjanne

hey andere Irene,

Wat verwarrend, bij mij op de nagym waren er al drie van de  zes bv-kids  die geen ingevroren melk bliefden....

Ik heb de voorraad nog niet weggedaan (ik dacht dat ik er wel pap of zo van kon maken, of straks door de fruithap, dan proeft ze het minder) maar ik denk dat ik het dan gewoon toch nog maar een paar keer ga proberen uit de fles... Misschien een kwestie van blijven aanbieden? Ik vind het zo zonde van de voorraad namelijk.

Gr Irene

Vera wil ook geen diepvries.
Kijk eens op borstvoeding.com
Daar staat wel degelijk dat op een kdv mamamelk uit een beker of tuitbeker gegeven kan worden. En veel meer info daar over flesweigeraars op het kdv!

Hallo,
Misschien een beetje lomp gezegd maar ik vind dat die baas van jou niet zo moeilijk moet doen.
Ik weet niet wat voor werk jij doet maar ik werk in de zorg en daar staat het volgens mij in de CAO dat je recht hebt om te kolven of naar je kindje toe te gaan om hem/haar te voeden.. ( alleen als je borstvoeding geeft natuurlijk) Een vriendin van mij werkt in een winkel en daar staat t ook in CAO volgens haar..
Anders zou ik idd ook die speciale speen maar proberen...
In iedergeval veel suc6 ermee..
Groetjes Carla

Terug
Bovenaan