Uit logeren doen?

Vanavond gaan mijn man en ik een avondje uit. Lukas is vandaag al bij mijn schoonouders (ik tik dit ff illigaal op mijn werk) en blijft daar vanavond ook. Tot nu toe hem ik hem altijd opgehaald en lekker thuis in zijn bedje gelegd. Ik zit nu alleen te overwegen om hem bij opa en oma te laten slapen.

Maar ik vind het zoooooooo moeilijk. Mijn hart knijpt helemaal samen bij het idee alleen al. Ik wil hem gewoon niet missen.

Ik ben benieuwd naar hoe jullie daar tegenaan kijken? en wat jullie zouden doen.

Lukas is nu 8 maanden (precies!)

Annemieke

hihi, heb hetzelfde probleem. Ik moet er niet aan denken om te gaan slapen zonder dat ie in de buurt is. Stom he. Want ik weet zeker dat ie bij beide opa's en oma's in goede handen is. Alleen moeten ze er wel heel vroeg uit. Maar dat zal binnenkort ook wel over zijn (hoop ik).
Lief sNelleke

Hoi hoi,
gefeliciteerd met het behalen van de 8 maanden!!!!

Wij hebben Twan nu 2x bij mijn ouders laten slapen, de 1e x vond ik het verschrikkelijk!!! Werd  's morgens zijn tijd wakker en was helemaal in paniek, omdat hij niet in zijn  bedje lag, mijn man was heel rustig; hij is toch bij je ouders??? Oh, ja, nou ik vond t erg en kon niet wachten tot hij  er weer was. En nu heeft hij  er afgelopen nacht weer geslapen, maar ik sta nog steeds op de uitkijk tegen de tijd  dat mijn moeder hem komt brengen. Ik  ben heel blij dat hi jdan weer thuis is....  Maar  ik  weet dat hij er in goede handen is en het is ook beter voor ze om ze niet te vaak uit hun slaap te moeten halen. En  ik denk dat  je er als mama zijnde meer moeite mee hebt, dan de kleintjes zelf.  Twan vindt het heerlijk  bij opa en oma.  
Dus ik zou zeggen,  gewoon een x proberen, bevalt het nou niet, dan doeje het gewoon voorlopig niet weer, maar  je zult zien dat  je het  wel lekker vind!  

Succes Maaike

Hoi,

Als eerste VAN HARTE, alweer 8 maanden, wat gaat het toch snel!

Tess is al een aantal maal bij mijn ouders wezen slapen, ze vind het allemaal prima. De eerste keer vond ik het wel moeilijk en ook daarna heb ik wel eens een rot moment gehad (vooral een dag dat ze heel moeilijk deed) maar verder geen zorgen en heerlijk geslapen. Wel wakker op de vaste tijd, maar vervolgens nog even door geslapen (was een luxe!)

Veel plezier vanavond en als jij relaxt bent door een leuke avond en een rustige nacht is je kleine morgen weer helemaal blij!

Succes met je keuze.

Groetjes Nands

PS. zit ook ilegaal te typen, verveel me, is bar weinig te doen vandaag... zzzzz

Ik vind het heerlijk als Mirne eens gaat logeren. Niet om half 7 ;s morgens een speen d'r in doen en om 7 uur er uit om eten te geven. We laten haar daarom het liefst in het weekend logeren (want door de week moet ik er toch wel om 7 uur uit voor mijn werk).
Mirne ging voor het eerst logeren toen ze 3 maanden was. Zij vindt het allemaal best, de oma's vinden het een groot feest en na de eerste keer vond ik het ook niet moeiljk meer (de eerste keer wel heeeel erg).
Ben ook weer voor mijn werk naar het buitenland geweest, 3 dagen weg zonder man en kind. Ik zag er erg tegenop maar het beviel zeer goed. Elke avond effe bellen en af en toe een SMSje. Prima hoor.

Mine is nu 8 maanden

Barbara

hoi..
ik kan me goed voorstellen hoe je je moet voelen.het lijkt me ook erg moeilijk zo de eerste keer.
Mila heeft ook nog nooit gelogeerd.eigenlijk omdat het er tot nu toe niet van is gekomen.mijn ouders passen doorde weeks al op(wonen heel dichtbij) en mijn vriend zijn ouders hebben haar s,nachts liever niet,omdat zij een kindje zijn verloren(zusje van mijn vriend) aan wiegendood.ze vinden het een beetje eng.
toch wil ik het best wel eens gaan proberen.
ik zou zeggen probeer het gewoon eens,de eerste keer dat ik Mila wegbracht toen wij eens een verjaardag hadden vondt ik ook zoooo moeilijk daarna ging het al veel beter.mischien is dat bij dit ook zo...
in ieder geval succes..enne een avondje met je man is ook goed voor jullie.
en datn haal je morgen je andere mannetje weer op..maakt het weer extra leuk!
groetjes piewie

Heerlijk wezen eten bij een Japans restaurant met vrienden. Om half acht aan tafel gegaan en tegen elven pas klaar...

Op zich vroeg genoeg om Lukas op te halen...

Maar ik heb het niet gedaan. Meer omdat ik toch eens de drempel over moet. Ik vond het echt super stil in huis en ik mis echt wat.

Maar uitslapen? wat is dat. Blijkbaar zit je toch in een bepaald ritme. Ik was gewoon om zeven uur wakker. We profiteren er nog ff van dat Lukas bij mijn schoonouders is om naar de kapper te gaan etc maar ik ga hem straks lekker op halen hoor.

Hij hoort hier thuis en niet ergens anders!

Maar ik ben toch wel blij dat ik het gedaan heb, zoals ik al schreef, met name om de drempel over te gaan.

Annemieke

Terug
Bovenaan