Uit logeren doen?

Wij hebben vanavond een personeelsfeest en daarom gaat Tess voor het eerst bij mijn ouders slapen en Nick gaat naar mijn broer. Ik heb er geen moeite mee maar ben wel blij als ze morgen weer lekker terug zijn.

Groeten Sandra

ben wel niet zo actief hier op t forum maar zag deze topic en moet even reageren.

ik zit hier op mn stoeltje helemaal in mineur stemming.
ik heb net mn dochtertje van 6 en een halve maand weggebracht om voor t eerst een nachtje te gaan logeren.
dit omdat ze de laatste weken heeeeeeeeeeel huild en daarom hebben wij eventjes rust.....
mar ik mis haar nu al evrsdchrikkelijk. ze huilde hee hard toen ik wegging en ik voel me heus egoistisch nu
hoop dat mn zus belt dat ik r op meot halen. erg he
ach wie weet gaat t ook wel goed en kunnen wij morgen lekker ff uitslapen voor een keertje hihi

nou moest t ff kwijt hoor sorry voor deze inbreuk.

Ineke82,

Je maakt geen inbreuk hoor. Dit is een open forum en wat mij betreft zijn alle meningen welkom, ook van mensen die minder vaak schrijven, maar wel meelezen. Er zijn ook forums waar ik bijna niet schrijf maar wel af ent oe mee lees.

Ik hoop dat jullie inderdaad een rustig nachtje kunnen hebben. Succes in elk geval en achteraf is het mij heel erg meegevallen.

Maar ik was o zo blij mijn mannetjee weer te zien.

Annemieke

Sjonge, voel me bijna een slecht moeder....
Wij proberen het iedere maand een keer te doen...
Lekker een dagje met z'n tweetjes op pad, dan lekker uit eten....
Lekker een avondje geen babyfoon, dan lekker (ehhhh)....
En dan uitslapen!! Om dan vervolgens weer vreselijk blij te zijn als
Stef weer thuiskomt....hahaha

Liefs Annet

Terug
Bovenaan