uit logeren? wanneer?

hallo iedereen,

ik heb een dochter jasmijn van 17 weken oud!
ik heb haar nog nooit uit logeren gedaan, en ben daar ook nog niet aan toe!
maar eind juli willen mijn vriend en ik samen naar een feest toe,
Dan is Jasmijn 26 weken oud. zou ze dan bij iemand kunnen logeren?

wanneer denken jullie wat een geschikte leeftijd is om een nachtje uit logeren te gaan?
hoe denken jullie over logeren?

ik moet er nog niet aan denken, vind het al erg dat ze naar mijn schoonmoeder moet als ik moet werken!
vooral omdat ik het ook nog niet super vind gaan.

mijn schoonzusje daar tegen bracht haar zoontje al vanaf dat hij drie weken oud was bij mijn schoonmoedere te logeren.
mijn schoonmoeder had dan ook al gehoopt dat ik dat ook allang een keer had toegestaan.

hebben jullie je kindje al eens uit logeren gebracht voor een nachtje????

graag jullie reactie!!

liefs Wilma

Mijn 'regel' is, mijn kids gaan pas uit logeren als ze het zelf leuk vinden, niet als ik ze kwijt 'moet' tenzij ik geen andere keuze heb. Mijn oudste is dus pas uit logeren gegaan toen ze dik een jaar was. Helaas moet ik morgen mijn kleine mannetje van 11 weken bij oma laten logeren omdat mijn zwager trouwt en er 's avonds geen kindjes bij zijn. Dit zal me niet makkelijk vallen ook al weet ik dat hij in goede handen is, de volgende logeerpartij zal vast nog een hele tijd op zich laten wachten...

boasje gaat niet uit logeren,voor hij zelf vraagt of t mag.ik denk niet dat hij er zelf moeite mee heeft,maar ik word zelf al misselijk bij t idee.laatst hadden wij savonds een feest en toen hebben mijn broer en schoonzus hier thuis opgepast.boas heeft heerlijk doorgeslapen en hun hebben hier lekker op de bank gehangen en tv gekeken.we waren om half 1 thuis.heb jij geen nachtbrakers in de familie die bij jullie kunnen zitten?
doe in elk geval niks tegen je zin,dat is het feest vast niet waard.
groetjes kari

nee helaashebben we die niet, soms is jasmijn welleens een avond bij mijn schoonmoeder, maar dan moet ze rond 11 uur weer opgehaald worden, niet dat ik dat erg vind!

nou ik kijk nog wel even...voorlopig nog maar niet! daar voel ik mij goed bij!

Als ze 18 is hihihihi!!! Ik vind nu al moeilijk om ze weg te brengen als ik moet gaan werken,laat staan een hele nacht.
Voorlopig 's nachts in haar eigen bedje dicht bij haar mama hihihi

groetjes Sonja

Je kunt ze uit logeren brengen wanneer je je er zelf goed bij voelt.

Laura was 6 weken oud toen ze voor het eerst uit logeren ging. Ze ging naar mijn ouders, omdat wij een bruiloft hadden. Moet eerlijk zeggen dat ik het wegbrengen vreselijk vond, evenals het "lege bedje" toen we weer thuis waren. Maar daarna heb ik er geen problemen mee gehad. Wij zijn zelfs een week op wintersport geweest toen ze 9 maanden oud was.
Ruben is nu 8 weken oud en volgende week hebben we een bruiloft. Zowel hij als Laura gaan dan naar mijn zus toe en blijven daar dan ook logeren. De eerste keer uit logeren is even wennen, maar daarna heb ik er echt geen moeite mee hoor. Mits de kinderen in vertrouwde handen zijn natuurlijk ........ dus bij mijn ouders, schoonouders of zus vind ik het prima.

Ik breng ze niet te pas en te onpas weg, maar zo af en toe uit logeren is heerlijk hoor. En Laura vraagt er sinds een half jaar ook echt om ......... "mama, mag ik bij oma gaan slapen?". Dus die gaat ook af en toe een nachtje voor de gezelligheid logeren.
Scheelt misschien ook wel ....... mijn ouders, schoonouders en zus wonen in hetzelfde dorp als wij en wij hebben een hele goede band met elkaar.

Doe gewoon waar jij je goed bij voelt!!

Groeten, mam van Laura (bijna 3)  en Ruben (8 weken)

Ik heb Kyara afgelopen weekend een nacht weg "moeten" brengen omdat zowel papa als ik aan het werken waren en we beide niet voor 23uur thuis zouden zijn. Aangezien ik Kyara niet wil verplaatsen na haar laatste voeding, heeft ze dus bij mijn moeder geslapen. Ik ben echter wel de nacht ook daar gaan doorbrengen, dus echt alleen is ze niet geweest. Ze heeft trouwens super goed geslapen en nergens last van gehad, dus dat geeft wel een fijn gevoel dan... Tevens kan ze er zelf ook best goed tegen om bij de "oppas" te zijn, dus dat is ook fijn. Maar ja, het liefste heb ik haar natuurlijk ook gewoon lekker thuis bij mij in haar eigen bedje. maar helaas kan het soms niet anders

Groetjes,
Nymue

Hoi,

Mijn dochter Emma is nu 12 weken oud. Toen ze een week of 8 was is ze al een keer bij haar oma gaan logeren en afgelopen vrijdag is ze bij mijn broer gaan logeren. De eerste keer liet ik haar met pijn in mijn hart achter. Maar de tweede keer ging het al iets beter. Het was misschien erg vroeg maar omdat mijn man en ik allebei onregelmatig werken en ik ook avonddiensten moet draaien zal het er, dadelijk als ik weer aan het werk ben, wel vaker van gaan komen dat ze moet logeren. Oma geniet hier ontzettend van en ze is in goede handen. Maar het is niet makkelijk om ze achter te laten
groetjes Monique

Terug
Bovenaan