Uit schreeuwen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

zoals ik al in mijn vorige topic gezegd had zijn wij nu gestopt met de pil. Vindt het alleen allemaal zo spannend en ook emotioneel en ben zo benieuwd. zou het wel uit willen gillen en schreeuwen.

zo dat ben ik effe kwijt. heeerlijk. . . . ..

nog tips hoe ik mezelf niet gek maak?

hahaha

groetjes en succes allemaal

Hallo Marisca01,

Ik heb precies hetzelfde!! 24 augustus ben ik ongesteld geworden en sinds dien niet meer aan de pil geweest!!

Ik vind het ook zo spannend allemaal!! Het is allemaal nog nieuw voor me heb nog geen kinderen. Ik ben normaal een heel geduldig typpetje maar het kan mij niet snel genoeg gebeuren. Nu wij hebben besloten om er voor te gaan is de knop ook helemaal om.

Maar zit niks anders op dan te wachten .... Maar het is zo spannend!!

groetjes

Spannend meiden!!
Ik ben 2 jaar geleden - na 15 jaar aan de pil geweest te zijn ook meteen zwanger geraakt. Je moet rekening houden met 6 a 9 maanden en dat deed ik ook, maar het was meteen raak. Tja, je wil jezelf niet gek maken maar je wil het zooo graag. Het is ook spannend, dat is logisch!
Succes met klussen ... en afwachten. Hopelijk wordt jullie enthousiasme beloond!

Thanks charlotje, dat geeft de burger moed.

ik moet volgende week on worden dus ben benieuwd.

durf niet te veel erop te hopen dat het nu al raak is maar ooooohhhhh.

Waar had jij bijvoorbeeld last van of hoe merkte jij het en kan je het bijvoorbeeld nu al merken ?

Dat geeft inderdaad moed haha... Zou wel mooi zijn zo snel. Aan de ene kant wil ik heel realistisch zijn dat het bij de meeste mensen 6 tot 9 maanden duurt en aan de andere kan wil je het zo graag...
Het is nog maar mijn eerste ronde, maar ik ben er al wel langer mee bezig, ben eerst gestopt met roken in januari en nu ik zeker weet dat ik dat helemaal achter de rug heb ben ik deze maand gestopt met de pil...en dan is de knop ook echt hekemaal om...

oooooh spannend.

Ik probeer ook neit te veel op klachten te letten zoals gevoelige borsten etc

Wanneer zou en kan je nu eigenlijk testen ?
op de dag van je ongi of ervoor of erna ?

en als je ervoor kan hoeveel dagen ervoor kan je dan ?

Hoi Marisca,

Je kan een paar dagen voor je NOD testen, maar dat is afhankelijk van het merk want sommige zijn niet betrouwbaar als ze te vroeg gedaan worden. Daar komt bij dat je zelfs op de dag van je NOD of soms dagen erna nog negatief kan testen maar je alsnog zwanger blijkt te zijn. Dus ik zou zeggen, wacht gewoon je NOD af (hoe moeilijk het ook is) en test als je over tijd bent. Blijft de NOD weg en je test wijst aan dat het negatief is, probeer het dan na een paar dagen nog een keer.

Thanks voor je reactie debs,
ik ga wachten pfffffff

hihihi hoe staat het er bij jou voor ?
Welke ronde zit jij etc ?

Terug
Bovenaan