Uit schreeuwen

Hoi. ik zit in ronde 4 voor de 1e, dus voor mij ook alles nieuw. Volgende week verwacht ik mijn NOD Ik zoek veel dingen op, op het internet.
Zoals ik al vaker heb gezegd in andere topics en iedereen zal het er mee eens zijn....wachten is het ergste. De klachten van een NOD lijken op een evt zwangerschap. Ik ben ongeveer 13 jaar aan de pil geweest en nooit nergens geen last van gehad tot ik stopte met de pil. Gevoelige borsten, krampen enz enz. Soms denk ik wel eens dat ik me vanalles inbeeld omdat je er zo naar toe leeft, maar nu ben ik alweer op een punt dat ik daar niet meer zoveel van aan trek en maar gewoon WACHT en WACHT...haha

Ja wij zijn natuurlijk ook nog maar net bezig, en ik merk aan mezelf dat ik er ook erg naar verlang en ben mezelf ook bewust dat ik mezelf helemaal gek kan maken nu doos er zo mee bezig te zijn.

Het is wel fijn om er met andere over te kunnen praten want wij willen het verder voor vrienden / familie etc geheim houden denk zoals zo velen.
dus dit is wel een heerlijke uitlaat klep.

Nou toi toi toi Debs

komt goed. vragen staat vrij en geen vraag is stom. iedereen hier zit met hetzelfde en er is altijd iemand die wel een antwoord weet op je vragen. En je kan hier lekker je verhaal doen wat fijn is omdat je toch graag met iemand er over praat, al die nieuwe dingen die je meemaakt en vragen die het oproept.
Suc6

Terug
Bovenaan