Uitblijven ongi

A

Anoniem

Guest
Hey meiden...

Ik ben nog steeds niet ongi en ik heb even zitten denken dat ik misschien gewoon een maand moet wachten voor ik andere acties onderneem.
Misschien sla ik voor het eerst ook een maand over en komt mijn ongi hoop ik deze maand weer... Tenzij ik wel zwanger blijk te zijn wat ik zelf niet denk.
Maar ik vroeg mij af, kan ik überhaupt wel zwanger raken deze maand? Omdat ik natuurlijk niet ongi word vraag ik me af of ik wel een vruchtbare dag heb deze maand??

Liefs Ram24

Ow wat vervelend zeg, gaat er weer een maand aan je neus voorbij. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar als ik zelf denk, denk ik dat als je niet ongi word je geen ei sprong heb gehad maar ja kunnen meedere redenen zijn, hoop wel dat je ei is geweest. Maar is dit de eerste keer dat je niet ongi word want dan kan je een test doen? Of is het al de 2e keer?

Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt... Eerste maanden 28 dagen de laatste paar maanden tussen 35 à 37 dagen en nu zit ik op dag 49...
Test heeft twee keer negatief aangegeven dus denk zelf dat ik niet zwanger ben en er wat anders aan de hand is. Wel voel ik van alles in mijn lichaam maar kan mijn vinger er niet echt op leggen...

Liefs Ram24

Waarom ga je niet even bij je huisarts langs? Die weet misschien wat er aan de hand kan zijn. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Deze onzekerheid lijkt me erg vervelend. En een huisarts bestaat niet voor niks.

Liefs maartje

@maartje

Ik was maandag geweest en hij nam mij niet echt serieus:-(
En ik lees van alles op internet en het kan van alles zijn....
Ik wil ook graag zekerheid maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik wacht nog even...
Pff ik word gewoon moe van mezelf

Liefs Ram24

Hey Ram24

wat vervelend man. Ik snap ook niet dat je ongi er niet aan komt. Maar die doc denkt waarschijnlijk gewoon dat je een ongi gemist hebt. Dat kan ja voorkomen....

Ik zou er ook helemaal moe vn worden. De onzekerheid. Ik bedoel....

Of zwanger OF ongi..... en nu is geen teken van beide?

Bah meid, ik voel met je mee!!!

liefs

Niet ongi betekent of zwanger, of nog geen eisprong gehad. Ik zou het nog ff aankijken, maar zeker niet te lang hoor!!!

Hey,

kan zijn dat je idd een maand overslaat volgens mij gebeurt dat alleen als je geen ei hebt gehad, je bent dan dus wel vruchtbaar deze maand...
Ik zou zeggen in de gaten houden wanneer je ei is, en dan klussen natuurlijk :) :) hihihi

suc6 en niet te veel zorgen maken en stressen he!!! schijnt heel slecht voor je te zijn :)

liefs Lies

Terug
Bovenaan