Uitblijven ongi

@heppy0001

Voelde me wel lullig bij de dokter, nam me niet echt serieus en hij moest bijna lachen. Ik dacht ok...

Kijk weet je als ik zwanger zou zijn dan had mijn test twee keer positief moeten zijn...
Zelf denk ik dat mijn ongi pas veeeel later komt, een maand oversla...
Maar ja dat is gissen natuurlijk...

@Mar107
Kijk afgelopen maand had ik er echt op gelet met mijn eisprong... Eigenlijk voel ik het altijd en alle symptomen die erbij horen....
In maart weet ik dat ik het gevoelt heb.
Als ik een eisprong krijg dan heb ik de hele dag krampen in mijn onderbuik, opgeblazen gevoel, kan dan bijna niet rechtop lopen etc etc...
En dan had ik afgelopen maand ook.
Misschien dat ik er helemaal naast zit of is mijn eisprong niet helemaal goed geweest....

De arts zei dat ik volgende week weer moet testen maar weet nu al dat het niks is
Maar ik zal volgende week wel bellen en vragen hoe en wat

Liefs Ram24

Wat vervelend zo'n reactie van de HA. Dan baal je echt.
Duim en denk met je mee wat het is. Succes en sterkte

Hmmm dan is het helemaal raar.... Nou, dan gewoon hel snel toch weer bellen met je HA. Misschien dat ie je dan wel serieus gaat nemen!!!

Wat een rare dokter zeg.
Ik hoop heel erg dat je deze maand gewoon weer en eisprong hebt en dat het dan raak is!

Idd, mijn vrouwelijke arts zou volgens mij nooit zo'n reactie geven. Toen ik mijn spiraaltje eruit ging laten halen, kreeg ik een half uur aan tips en trics mee haihi.

Hoop dat je ongi er snel is, of alsnog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele late test positief!
Maar ik wil je niet blij maken met een dooie mus natuurlijk.

Ik denk dat je een maandje hebt gemist.

Liefs

Jeetje wat word jou geduld op de proef gesteld zeg.. ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt.

Liefs een november mama

Volgens mij kan je wel een eisprong krijgen en niet ongesteld worden. Hoe dat precies zit weet ik niet. Ik had heb het nu nog na mijn bevalling. De ene keer voel ik wel een eisprong en de anderen keer niet, maar word niet ongesteld. Voor mijn zwangerschap heb ik twee eisprongen in een maand gehad en werd een keer per 45 dagen of een keer in de twee maanden ongesteld.
Wel vervelend dat de huiarts je niet serieus neemt en wat uit

Terug
Bovenaan