Uitblijven rode duivels

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Had maandag mijn NOD maar tot op heden nog niets te bekennen. En volgens mijn gebeurd het voorlopig nog niet (ik voel het normaal aankomen). Wel moet ik vaak plassen en heb een opgeblazen gevoel. Ik wacht met testen tot volgende week dan is mijn man weer thuis van zijn werk. Ik heb ook al vaker gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield. Maar de kans is er wel dat ik misschien zwanger ben ,mijn man was in de vruchtbare periode thuis en hebben we flink geklust. Ik hoop dat ik kan wachten met testen tot mijn man thuis is.

Afwachten maar weer, zijn er meerdere die overtijd zijn?

groetjes sandra

Nou ik hoop het voor je! Heb je nog het geduld om te wachten met testen? Ik zou dat niet kunnen opbrengen hoor!
Nou succes ermee!

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Ik hoop dat ik nog kan wachten tot donderdag, en dan evt. testen mijn man is binnenvaartschipper en werkt 2 weken en is dan 2 weken thuis. Maar ik heb nog 1 test in huis dus kan altijd nog testen als ik het niet volhoud. zeg maar.

Heb vandaag officieel mijn NOD. Heb al paar dagen last van de bekende ong. klachten, maar tot nu toe niets. Ook spannend voor mij dus!

Hoi,

jij houd de spanning er goed in hahaha.
Ook ik had gisteren me NOD en wacht tot het weekend met testen, heb wel wat vage klachten maar akn ook ontpillen of iets anders zijn. Ik wacht met testen omdat ik er vorige maand al te veel heb gedaan en wil niet steeds de teleurstelling.

succes meid.

xxx Bambi

He Bambi,

kom je ook overal tegen!!  Zeker niet druk op t werk....hier ook niet. Zit nu even alleen

Hoi Bambi,

Het is idd moeilijk maar ja .
Ik heb normaal ook buik pijn klachten maar nu nog helemaal niet alleen begin ik nu ook nog rugpijn te krijgen maar wacht toch op mijn man en anders laat ik weten wat het is geworden als ik test hoop voor jullie ook dat ze weg blijven en een positieve test krijgen.
Ik heb gelukkig genoeg afleiding met een 2 jaar oud zoontje die niet meer slaapt overdag en constant druk in de weer is.  
suc6 allemaal

groet Sandra

Hey Sandra,

Ik ben nu 11 dagen over tijd , maar al 4 testen negatief . Zit normaal tussen de 26 en de 31 dagen. Nu van 31 dagen uit gegaan en dan nu al 11 dagen over tijd.
Ben gisteren naar de dokter geweest maar daar ben ik ook niets wijzer van geworden.
Voorlopig geen testen meer doen en geduldig afwachten....ja, zij heeft makkelijk praten. Vroeg ook of ik een te laag hcg waarde kon hebben maar ze zei dat dat bijna onmogelijk was omdat clear blue een heel naukeurige test was.....Nou ik hoor dat regelmatig dan vrouwen een paar maanden zwanger zijn maar toch nog een negatieve test hebben.........nou, schiet mij maar lek hoor!!
Bij mij ziet er ook niet naar uit dat ik ongesteld ga worden.
Heb redelijk wat klachten:
* zeer pijnlijk borsten, maar vooral op en rond mijn tepel
* bultjes op tepel
* moe
* stemmingswisselingen
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ik heb met mijn man besloten om 1 keer in de week een test te doen, anders wodt het zo'n duur grapje...
Ik wens jou ook heel veel suc6 met wachten. Ik zal voor ons allemaal     dat we positief testen!!!

Liefs, Mootje

Terug
Bovenaan