Uitblijven rode duivels

Hoi meiden,

Ik ben ook overtijd...en wordt ook gek van die testen.
Heb vorige week 2 testen gedaan(van ClearBlue): negatief, deze week 2 testen(ClearBlue en Kruidvat)  en een heeeel licht 2e streepje, moet het echt tegen het licht houden. Maar...denk toch wel dat ik zwanger ben, heb behoorlijk wat symptonen en ze zeggen "een streep is een streep!".
Hoop voor jullie dat jullie ook zwanger zijn.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Toch een test gedaan werd tijdens het eten zo misselijk en het smaakte me niet , maar helaas negatief. Als de rode duivels volgende week er nog niet zijn nog eens testen wie weet is het toch nog te vroeg en heb ik te weinig van de stof in mij dus maar weer wachten en wachten .

Mootje je zou idd ook zeggen dat het zo moet zijn bij je.

Ik laat wat weten als er veranderingen zijn.

groetjes sandra

Hallo allemaal,

Ik ben al 16 dagen overtijd en test nog steeds negatief. Heb geen eisprong gevoeld en wacht dus echt af nu. Het zullen wel ontpillingsverschijnselen zijn (mei gestopt).
Ik hoop dat het voor jullie allemaal wat sneller duidelijk wordt!
Succes met wachten....

Groetjes, Do.

Hey hallo,

Ik ben na 11 dagen overtijd te zijn geweest, vanmiddag ongi geworden....
Had het eigenlijk niet verwacht maar goed...
Op naar ronde 5 zou ik zeggen!!

Suc6 iedereen!!

Groetjes, Mootje

He Mootje,

Balen zeg dat ze toch zijn gekomen. Op naar de volgende ronde misschien dan meer geluk.
Hier nog steeds niets en wat was ik beroerd vanochtend heb niet eens gegeten kreeg niets door mijn keel.
Wat is het toch vervelend zeg een negatieve test en niet ongi terwijl het altijd op tijd is.

suc6 meid in de volgende ronde

groetjes sandra

Mootje,
Balen zeg, sterkte en succes met de volgende rond, hoop dat je snel zwanger wordt.

Sandra en de andere overtijd-meiden,
Hoop dat het bij jullie toch raak is!! Ik duim ervoor.

Hier alvast wat glitters van mij...na 3 testen met een errug lichte streep, geloof ik nu wel dat ik zwanger ben...**************************

groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan