Uitdagend speelgoed??? Liefst zonder batterijen :-)

Hallo, hier vandaag toevallig de hele box opgeruimd en opgeborgen en nieuw speelgoed naar beneden gehaald: een puzzel met van die stukjes die je eruit moet pakken aan een knopje  (hoe noem je zoiets?), een hele grove  houten ketting met onderdelen (past niet in het mondje)  en een treintje (ook hout) die je ook makkelijk in elkaar kan zetten met blokken, stokken en ringen zeg maar (beetje knullig uitgelegd, maar ja).

Het grappige is dat ik nog niet echt doorhad dat ze toe was aan nieuw speelgoed, maar gisteren kwam ik erachter dat ze al heel goed doorhad dat ze de 'veter' van die grove ketting in de rondjes moet stoppen.

Ook die puzzel vindt ze geweldig. Niet dat ze ze al zo terug kan stoppen natuurlijk, maar het uithalen en proberen in te doen vindt ze super.

Hopelijk weer veel uurtjes speelplezier in de box dus.

En inderdaad, al die batterijdingen en lawaaidingen, poeh, ff niet!!

Hee hoi,

Duplo, auto's, blokken en boekjes dat is hier toch wel favoriet.

Ik hou ook niet van geluiddingen, maar helaas heeft meneer wel wat gekregen en hij vindt het wel super...dus ik ontkom er af en toe niet aan...hij staat te swingen bij zijn racebaan waar geluid uitkomt, dit boefje maakt iedereen op die manier aan het lachen! Dus nee, liever geen geluiden, maar ja, die cadeautjes doe je niks aan, hihi!

Als het mooi weer is zet ik de achterdeur open en dat is toch het mooitse van alles. Hij kruipt dan naar buiten  en dan vermaakt ie zich uren, lekker door de tuin heen kruipen, achter de kipjes aan, hondjes klieren en nog veel meer.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan