Hallo, hier vandaag toevallig de hele box opgeruimd en opgeborgen en nieuw speelgoed naar beneden gehaald: een puzzel met van die stukjes die je eruit moet pakken aan een knopje (hoe noem je zoiets?), een hele grove houten ketting met onderdelen (past niet in het mondje) en een treintje (ook hout) die je ook makkelijk in elkaar kan zetten met blokken, stokken en ringen zeg maar (beetje knullig uitgelegd, maar ja).
Het grappige is dat ik nog niet echt doorhad dat ze toe was aan nieuw speelgoed, maar gisteren kwam ik erachter dat ze al heel goed doorhad dat ze de 'veter' van die grove ketting in de rondjes moet stoppen.
Ook die puzzel vindt ze geweldig. Niet dat ze ze al zo terug kan stoppen natuurlijk, maar het uithalen en proberen in te doen vindt ze super.
Hopelijk weer veel uurtjes speelplezier in de box dus.
En inderdaad, al die batterijdingen en lawaaidingen, poeh, ff niet!!
Het grappige is dat ik nog niet echt doorhad dat ze toe was aan nieuw speelgoed, maar gisteren kwam ik erachter dat ze al heel goed doorhad dat ze de 'veter' van die grove ketting in de rondjes moet stoppen.
Ook die puzzel vindt ze geweldig. Niet dat ze ze al zo terug kan stoppen natuurlijk, maar het uithalen en proberen in te doen vindt ze super.
Hopelijk weer veel uurtjes speelplezier in de box dus.
En inderdaad, al die batterijdingen en lawaaidingen, poeh, ff niet!!