uitdelen op kdv

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

okay, het duurt nog even, maar over 2,5 maand wordt Heather een jaar... En dan moet er natuurlijk uitgedeeld worden op het kdv. No way dus dat ik 5 avonden ga zitten knippen en plakken om iets moois en creatiefs te bedenken dat door die ukkies in 30 seconden wordt verscheurd (en weggegooid omdat je als verantwoordelijke ouder natuurlijk geen zoetigeheid kan geven ).

Maar goed, zijn er moeders met leuke, simpele succesformules in deze?

KT

Hoi

Moet je even kijken op peuterplace punt nl Daar staan hele leuke ideen op.

Groetjes Judith

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 13:01:40'));

ehh, iets met rozijntjes?

Hahahaha, zover was ik dus ook! En geloof me, er worden ware kunstwerken uitgedeelt door moeders die daar blijkbaar tijd voor hebben en wat handiger zijn dat deze knutselkluns.

Judith, bedankt! Er zaten hartstikke leuke en handige dingen tussen.

KT

Misschien www.vanharte.nl??

je kunt eens kijken..

Groetjes Bianca

Ik heb in de hema kleine ontbijtkoekjes gekocht, die zijn verpakt als mini-mobieltjes. Met een perforator (?) maak ik  een gaatje in zijkant verpakking, Kaartje er aan vast met tekst en viola. Tenminste dat is tot nu toe mijn plan...
Al andere ideeen?

Hier wordt het een creatie met vingerpoppetjes. Kweet alleen nog niet precies hoe of wat. Zelf vind ik het wel leuk om te knutselen en een week bezig te zijn, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan