uitdelen op kdv

hoi

Ben van plan om van bellenblazen vlinders te maken. Dezelfde vleugels tig keer uitknippen en per bellenblaas er twee opplakken. Volgens mij niet te ingewikkeld en niet veel werk

Carina

Hoi,

Toen Sophie één jaar werd heb ik danoontjes uitgedeeld en miniboekjes van Dikki dik. Dat was toen een groot succes dus waarschijnlijk zal ik ook zoiets doen bij de verjaardag van Floris.
Bellenblaas is ook altijd leuk.

Zit Heather trouwens in een groep van 0 tot 4 of in een groep van 0-2 jr? Bij het kdv van Floris en Sophie hebben ze groepen van 0-2 jr en van 2-4 jr. Dat vind ik zelf wel wat makkerlijker qua uitdelen.

Ik weiger ook om hele knutselwerken te maken. Voor wie doe je dat eigenlijk? Je kind maakt het niets uit (op die leeftijd) wat je uitdeelt. Als het maar lekker is.

Femke

Ik kan hier nog een hoop leren. Ben ook niet zo creatief wat dat betreft, maar dat wil ik wel leren.

Ik heb nog wel een ideetje...dan hebben de kinderen alleen niets wat ze mee naar huis kunnen nemen, maar het is wel iets dat kinderen allemaal lekker en leuk vinden!! (en zelfgemaakte dingen worden een dag thuis op de kast gezet en daarna verdwijnd het IN de kast of in de prullenbak...toch?!)

Nou, werk zelf dus op een kdv, en heb al een aantal keren met de kinderen cake versiert en gegeten! Vinden ze super leuk en lekker natuurlijk!
Je kunt van die kant en klare hotelcakes kopen of zelf bakken (gewone cakes of van die kleine cakejes), maar net wat je wil.
Dan koop je een bus slagroom,wat rozijntjes, hagelslag, vruchtenhagel, smarties.....wat je maar wil.
Dan kunnen ze de cake op het kdv versieren en lekker opeten!   Is makkelijk, goedkoop, leuk en lekker! En het leverd ook nog heeeeerlijke foto's op!!

quote: femksophie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 15:03:16'));

Toen Sophie één jaar werd heb ik danoontjes uitgedeeld en miniboekjes van Dikki dik.
Ook aan deze kant worden waarschijnlijk minibroekjes van Dikkie Dik uitgedeeld. Met een doosje rozijntjes ofzo.

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 14:52:55'));

Hier wordt het een creatie met vingerpoppetjes. Kweet alleen nog niet precies hoe of wat.
Vingerpopje vullen met een lange vinger?

Bij de Ikea heb je kleine knuffeltjes van 9 cm groot voor maar 35 cent. Wellicht een idee?
Op ons ventje op het kdv zijn de laatste maand de bellenblaas en badeentjes meermalen de revue gepasseerd dus deze mama wil iets anders. Vind het zelf wel leuk om iets te knutselen maar dat waarderen die kleintjes nog niet. Wellicht volgend jaar. Suc6 in ieder geval.

Groetjes,
Eetje

Ik heb het gevonden voor je KT!
Niet veel werk, ik heb het zelf ook al eens gedaan voor de oudste, maar wel hardstikke leuk én gezond.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:08:46'));

Ik heb het gevonden voor je KT!
Niet veel werk, ik heb het zelf ook al eens gedaan voor de oudste, maar wel hardstikke leuk én gezond.

Hahahahaha, eierkoeken zijn goed!

Jaaaa!!! Super Sil!!! Er staat ook een leuke eierkoek-piraat op die party-kids site. Dit is ook net een knutselklusje voor mij, niet te ingewikkeld .

Terug
Bovenaan