uitelkaar (2)

Hallo allemaal, bedankt voor jullie reactie's inderdaad het ging al voor de zwangerschap zo'n3 a 4 maanden en toen tijdens de zwangerschap die we niet eens met elkaar gedeeld hebben bijna en praten heeft niet erg veel zin want ik of hij hoeft alleen maar A of B te zeggen en er is al ruzie we kunnen niet meer communiceren met elkaar.En ik zeg jullie eerlijk ik zit met grote tranen hier te tikken omdat we net een fikse ruzie bij me ma hebben gehad en het bijna uit de hand liep.En ook op jullie reactie ik lees ze maar dan zit ik nog harder te huilen,ik zie me zelf niet in therapie gaan met hem want het heeft toch al geen zin meer denk ik nu we vandaag defenitief hebben besloten dat het zo niet verder zal gaan,morgen maken we gelijk werk van papieren omdat hij dan vrij gaat nemen een week lang.
Ik denk dat het misschien beter is zo dat we uitelkaar gaan.
En nee het is niet mijn eerste kind ik heb nog een dochter van 5 jaar (van een ander man)en dan nu een zoon met hem die 6 maanden is.Maar ik stop ermee,want ik kan het effe niet meer SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt.
 
Je hebt gelijk hoor. Hier is niemand mee geholpen, deze situatie is voor niemand gezond. Als het zo slecht gaat tussen jullie is het misschien inderdaad beter om uit elkaar te gaan en misschien dan wel een soort "band" op te bouwen omwille van de kinderen. Ik denk dat dat veel nuttiger is.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en kracht.

Liefs M.
 
Misschien moet je eens afvragen waar je nu eigenlijk mee bezig bent. Het ene na het andere kind van verschillende mannen op de wereld zetten, terwijl je niet eens in staat bent om een relatie met een man te onderhouden. Triest hoor.
 
Wat klote allemaal zeg voor je...
wat voor besluit je ( jullie) ook neemt...kies voor jezelf en voor je kindje, dat is het belangrijkste op dit moment denk ik...

sterkte.
saskia
 
Relatietherapie kun je ook gebruiken om op een zo goed mogelijke manier uit elkaar te gaan hoor. Dus dan gaat het er niet om dat je je relatie wilt herstellen of repareren maar dat je wilt voorkomen dat je vechtend uit elkaar gaat. Vooral om dat je kind hier meestal de dupe van is. Ik kan het je zeker aanbevelen. Succes in ieder geval.
 
Och meid wat erg voor je, ik zit jou berichtje met een brok in me keel te lezen, ik kan je alleen heel veel sterkte wensen in de aan komende tijd.
En je weet het je kunt hier altijd je hart luchten hoor, er is altijd wel iemand die je mischien even kan op beuren.
Nou meid laat nog eens wat van je horen en nogmaals sterkte.

Groetjes Wendy.
 
Terug
Bovenaan