Hallo allemaal, bedankt voor jullie reactie's inderdaad het ging al voor de zwangerschap zo'n3 a 4 maanden en toen tijdens de zwangerschap die we niet eens met elkaar gedeeld hebben bijna en praten heeft niet erg veel zin want ik of hij hoeft alleen maar A of B te zeggen en er is al ruzie we kunnen niet meer communiceren met elkaar.En ik zeg jullie eerlijk ik zit met grote tranen hier te tikken omdat we net een fikse ruzie bij me ma hebben gehad en het bijna uit de hand liep.En ook op jullie reactie ik lees ze maar dan zit ik nog harder te huilen,ik zie me zelf niet in therapie gaan met hem want het heeft toch al geen zin meer denk ik nu we vandaag defenitief hebben besloten dat het zo niet verder zal gaan,morgen maken we gelijk werk van papieren omdat hij dan vrij gaat nemen een week lang.
Ik denk dat het misschien beter is zo dat we uitelkaar gaan.
En nee het is niet mijn eerste kind ik heb nog een dochter van 5 jaar (van een ander man)en dan nu een zoon met hem die 6 maanden is.Maar ik stop ermee,want ik kan het effe niet meer SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt.
Ik denk dat het misschien beter is zo dat we uitelkaar gaan.
En nee het is niet mijn eerste kind ik heb nog een dochter van 5 jaar (van een ander man)en dan nu een zoon met hem die 6 maanden is.Maar ik stop ermee,want ik kan het effe niet meer SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt.