Uiterlijke veranderingen

Wat leuk om te lezen, zeg!

Esther is ten eerste echt mega gegroeid. Van een klein teer poppetje wat onder de gemiddelde lengte zat, is ze uitgegroeid tot een enorme meid die flink boven het gemiddelde zit qua lengte en gewicht.

Haar haar was donker. Er is wel wat uitgevallen, maar ze heeft nog steeds wel redelijk wat haar en dat wordt steeds lichter. Ze is nu lichtbruin, met daaronder rossig-blonde haartjes.

Haar ogen waren donker van een onbestemde kleur, maar worden nu grijs-blauw.

Maar de grootste verandering is wel dat haar gezicht uit de knoop is gekomen. Als ik nu foto's zie van vlak na haar geboorte denk ik 'die is verrassend  mooi opgedroogd', hihi.

Groetjes,

Eveline

hoi,

senna is zo ontzettend gegroeid!! als ik foto's bekijk van vlak na de geboorte dan ken je hem bijna niet meer terug! wat een wijs kereltje is het geworden zeg!
verder had hij bij de geboorte bijna geen haar. dat word nu iets meer maar het blijft dezelfde kleur. een beetje donkerblond. (met de bekende kale plek)!
zijn ogen waren bijna tegen het zwarte aan en die worden steeds lichter blauw!
echt prachtig!

leuke topic om te lezen trouwens!!

liefs marijke

Hi,

Tom is nu 13 wkn, hij is enorm gegroeid...
Bij zijn geboorte was hij:  Gewicht: 3180 gram Lengte: 47 cm
En 3 wkn terug op het cb was hij: 6565 gram en is 58,5 cm lang

Zijn gezichtje is zo anders dan de eerste week, en elke keer veranderen de uitdrukkingen steeds meer... zijn haar was pikzwart, werd toen donker blond, en nu zit er een rode gloed door heen (ik ben ook rood).
Dikke baby wangetjes... :)

Ik maak elke week wat foto's, zodat je ook goed kan zien hoe hij veranderd.
Dadelijk ist nog de meest gefotograveerde baby van nederland :) gaat ook zo makkelijk digitaal..

Liefsss... Nens
www.minimens.tk

jasmijn had bij de geboorte heel donkerblond haar en best veel haar, het was wel kort!
nu is het blond geworden en iets dunner maar qau lengte nog hetzelfde, wanneer begint het te groeien??

oja en ze heeft idd ook een mooie klae plek op het achterhoofd!
en ze had donkerblauwe ogen het lijkt nu wat blauw grijs!

liefs Wilma

hoi,hoi,
Evi had bij geboorte donkere haartjes die inmiddels blond zijn geworden, op de bekende kale plek beginnen nu ook weer haartjes te groeien. Haar ogen waren bij geboorte fel blauw en dat zijn ze nog steeds.  Als haar haartjes nat zijn lijkt het wel te gaan krullen, mijn man heeft krullen en  mijn haar  is ook niet steil. Veel mensen denken dat Evi kaal is, ik zeg dan " ze heeft veel haar maar het is alleen nog niet zo lang hihih".
Verder heeft ze lekkere spekbenen  en een heerlijke bolle toet hihii
Als ik foto's bekijk van de eerste paar weken  is ze echt veranderd.  

groetjes Sonja

Wat die kleintjes snel veranderen he. Quinn lijkt niet heel veel meer op zijn eerste foto's. Zijn haar wordt steeds blonder, hij heeft echt flinke wangen gekregen en zijn ogen zijn mooi blauw.
Echt een knap ventje.
Groetjes Veerle

Christian had bij de geboorte een flinke bos donkerbruin haar en echt een enorme bolle toet (was 4355 gram, echt een flinke vent). Zijn ogen waren donkerblauw. Nu zijn die hamsterwangen een beetje verdwenen, heeft hij iets meer nek gekregen (zodat hij niet zo'n propje lijkt, maar een echt knulletje) en zijn ogen zijn licht blauw geworden. Die lange bruine haren zijn bijna helemaal uitgevallen, op een klein matje in zijn nek en een dunne eigenwijze pluk midden op zijn hoofd na. Daarvoor in de plaats heeft hij witblonde haartjes gekregen. Van veraf lijkt hij dus kaal te zijn...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (14 weken)  

Terug
Bovenaan