Uiteten Dreumes mee eten?

Elja

New member
Hai!
Onze kleine vent is nu bijna 13 maanden oud en eet erg goed wij maken eigenlijk ons eten zonder zout voor hem. Nu ben ik even benieuwd, wat doen jullie als jullie uit eten gaan met jullie dreumes? Nemen jullie nog zelf eten mee of bestellen jullie iets van de kaart in het restaurant? En wat bestel je dan?? :)
 
Ik nam eigenlijk altijd wat van thuis mee, al was het voor de zekerheid! Ik vond het eten in de restaurants vaak toch te zout voor die kleintjes. Vaak at ze eerst haar eigen eten en daarna nog wat van ons mee, bijv wat hapjes soep, wat pasta of frietjes zonder zout.
 
Rond die leeftijd namen wij indd zelf wat mee maar hij at ook genoeg van ons mee. Hij is nu bijna 2 en nu eet hij gewoon mee Van wat wij bestellen. Hij eet vaak te slecht en te weinig (ook thuis) om een kindermenu te bestellen. Dan eet hij dus gewoon wat wij bestellen. 
 
Op die leeftijd at ze lekker mee van de dingen die wij bestelden. met twee jaar weigert ze te eten in restaurants. geniet ervan zolang het nog kan!
 
Ik liet haar gewoon mee eten met ons. We pakje altijd broodje vooraf. Had ze al wat van binnen. Daarnaast bestelde ik wat ze ook kon eten. Ze eet dan meestal nog een klein beetje van ons bord.
 
Wij lieten haar toen mee eten van ons. Inderdaad broodje vooraf en met bestellen iets kiezen wat zij ook kon eten. Maar ze at toen nog echt muizenhapjes. 
 
Mijn dochter at vanaf 11 maanden 'met de pot mee' dus vanaf die leeftijd nam ik ook naar restaurants niks anders meer mee. We bestellen altijd van alles en er is altijd wel iets bij wat ze lekker mee kan eten. 
 
Terug
Bovenaan