Het gaat hier steeds een beetje beter.. hij kan al 5cc uit een fles drinken maar wel met heel veel lucht erbij. En hij moet vanavond 40CC dus we hebben nog een hele lange weg te gaan. Heb wel besloten zondag zelf naar huis te gaan. Ik wil niet nog bij een andere moeder op de kamer komen die wel elk moment haar kindje kan vasthouden oid.
De last van mijn borsten valt me nog mee, ik hoop wel dat het hierbij blijft. Heb nu meer dan anderhalve dag niet gekolfd en kan nu pas zeggen dat ze gevoelig worden van de stuwing.
Dus zondag naar huis.. vind het ook wel weer moeilijk.. heb dan ook vandaag mijn dag niet zo...Ik wil niet alleen naar huis maar ook niet hier blijven. Ben gewoon wat in de war, maar dat schijnt erbij te horen, lastigste is nu gewoon even dat ik dan alleen ben en er even niet over kan praten..Ik wil de verpleging daar niet mee lastig vallen. Dat is wel een nadeel van hier, je hebt geen kraamverzorgster met wie je de hele dag wat contact hebt.
Gisteren de kaartjes verstuurd, die waren heel mooi geworden. We krijgen ook langzamerhand kaartjes binnen.
al met al gaat alles wel verder.