uitgerekend 01-01-2010!

hey welkom hier!!

Leuk dat je mee komt kletsen! Hoe voel je jezelf? Gaat alles goed? Veel last van kwaaltjes gehad?

Ik ben zelf op 19 januari uitgerekend van ons tweede kindje! Ik meen dat er dan nu in totaal 3 mama's op 1 januari staan! Spannend hoor!

Misschien voor de nieuwe meiden wel leuk om t lijstje weer bovenaan te zetten, zal t zo eens ff doen.

Liefs Janne

Hoi allemaal,

ik ben ook nieuw en ook ik ben op 01-01-2010 uitgerekend.

Het schiet nu al aardig op, nog een paar weekjes werken en dan met verlof.

Hoe voelt iedereen zich?

groetjes Sabrina

Hoi allemaal,

ik ben ook nieuw en ook ik ben op 01-01-2010 uitgerekend.

Het schiet nu al aardig op, nog een paar weekjes werken en dan met verlof.

Hoe voelt iedereen zich?

groetjes Sabrina

Hey Sabrina,

Ook jij welkom hier! Leuk dat je er bent! Nog eventjes he, het gaat al opschieten! Is dit je eerste kindje? Hoe voel jij jezelf?

Hier alles oke, rustig aan maar, heb het idee dat beeb heel hoog ligt nu! Mijn ribben aauww! Terwijl k geen geschop voel, maar dat komt door de placenta die voor ligt!

Liefs Janne

Hoi Janne,

In het begin vond ik het allemaal zo langzaam gaan, maar nu schiet het al aardig op. Dit is ons eerste kindje en van jou? Ik voel mij nog heel goed, net als de rest van de zwangerschap eigenlijk. Wel ben ik sneller moe. Ik werk 40 uur en in het weekend moet ik dan wel even bijkomen van een week werken. Nog 3 weekjes werken, ik werk tot 4 weken voor de uitgerekende datum. Hoelang moet jij nog werken?

groetjes Sabrina

Terug
Bovenaan