Uitgerekend april !!

Hey! 

Ik ben rond 15 april uitgerekend. 

ik heb een vraagje heeft een van jullie toevallig ook wat donkere afscheiding? Met name als je afveegt na plassen en inlwgkruisje maar echt maar streepje op een dag!

Aah leuk, allemaal april babys! Gefeliciteerd iedereen!
Voor mij gaat het spannend worden of het maart of april wordt, maar zoals ik nu zelf berekend heb ben ik 2 april uitgerekend!
Ik heb maandag ein-de-lijk mn eerste echo (gok dan 8+1 te zijn), heb echt de weken en dagen afgeteld. 
Ik ben met vlagen misselijk maar soms ook niet. En dan ben ik gelijk ongerust of t wel goed zit. Dat heb ik bijv ook met steekjes aan één kant van mn buik, maak ik me ook weer zorgen om.... lekker druktemaker hier
@gebruiker 104 ik heb geen ervaring met donkere afscheiding maar ik denk zolang je geen buikkrampen hebt het misschien onschuldig is. Je kan verloskundige even bellen?

Ik heb dat mn eerste zwangerschap wel veel gehad.. de reden zijn we nooit achter gekomen…

Wie vind het leuk om een (privé) Facebook groep aan te maken? Heb dit ook met mijn andere 2 kids. Heel fijn voor tips, herkenning of vragen die je niet zo snel aan iemand anders stelt ! En dan het groepje klein houden. Max 30 ofzo

Ja leuk idee! Ik zit ook in een groep van mijn zoontje. Leuk om af en toe nog berichtjes daar voorbij te zien komen.
Ik ben al lid in een maart groep, maar omdat mijn datum is verzet lijkt het mij leuker om in een april groep te zitten! 

ps ik dacht dus mijn eerste echo te hebben met 8 weken, maar daar dachten ze dat het 7 weken was. 

Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal!
Zoals het er nu naar uitziet ben ik uitgerekend op 20 April 2023.
12 September heb ik mijn eerste echo, met 8 weken. 
Heb op dit moment vooral last van gevoelige borsten, heel erg rommelende darmen en kan s'avonds geen film meer kijken want dan val ik in slaap. 
Groetjes

Terug
Bovenaan