Uitgerekend Augustus 2019

Wat is dit spannend, wij zijn al 2jr bezig zwanger te raken. Dit met een iui traject. Na een spontane zwangerschap 3 maanden geleden kregen we op week 7 een miskraam.
Nu 3 maanden verder weer een nieuwe poging iui gedaan en jaaaaa hoor weer zwanger. 
We zijn blij maar zijn ook gereserveerd en wachten het eventjes af.
Wie zijn er nog meer uitgerekend in augustus

Hoi hoi, 
gefeliicteerd met je zwangerschap!!
hier ook van het weekend een positieve test? wij hebben al een dochter van 13 gekregen via ivf na 3,5 jaar. Het afgelopen jaar geprobeerd spontaan zwanger te worden maar helaas.. na de eerste cryo behandeling direct zwanger. 
Hoe voel je je? En wanneer ben je uitgerekend.

groetjes 

Gefeliciteerd beide! Vandaag ook een positieve test... 
Afgelopen augustus met 10 weken een ma gehad dus nu is het wel een tikkie extra spannend maar we zijn super positief. 

Hebben jullie al wat kwaaltjes? Hier enkel wat pijnlijke borsten en tot tegenstelling van de vorige keer nu toch wel wat vaker vlagen van misselijkheid. 

Gefeliciteerd allemaal, spannend!!

Zondag positief getest, was toen al een paar dagen overtijd, maar had er eerder totaal niet bij stil gestaan eigenlijk. Mijn vriend en ik 

Ik heb qua kwaaltjes eigenlijk ook alleen maar "last" van pijnlijke borsten, en af en toe wat steekjes door mijn buik richting de lies. 
Het is voor ons de eerste keer, dus ik vind alles super spannend. Ik voel me niet mega zwanger ofzo, maar ik weet natuurlijk ook niet hoe dat bij mij voelt aangezien het de eerste keer is. Ben benieuwd naar de eerste echo en of er dan een hartje te zien is (daar ben ik wel een beetje zenuwachtig voor, na alles wat ik lees over MA..). 

Vraagje, misschien een hele gekke.. maar hoe gaan jullie de feestdagen in? Ik bedoel, ik wil niet zeggen dat ik bekend sta als iemand die altijd heel veel drinkt, maar ook niet als iemand die bij dit soort gelegenheden alllle drankjes telkens afslaat - al helemaal in december.

Super leuk nieuws! Wij gaan het onze ouders denk ik vertellen met de feestdagen, ook omdat ze van de vorige zwangerschap ook al op de hoogte waren en de verdrietige afloop daarvan. Alle ogen zullen op ons gericht zijn bij het afslaan van een drankje. 
Als je het nog even voor je wilt houden kun je altijd zeggen dat je de avond ervoor iets te diep in het glaasje gekeken hebt en dus even overstapt op een watertje. ?

Hoi hoi, 
Gefeliciteerd allemaal! Ik wilde even melden dat er ook een andere forum openstaat waar jullie welkom zijn: ‘uitgerekend augustus’.
Misschien tot daar! 

Terug
Bovenaan