Uitgerekend Augustus 2019

[quote quote=10140383]Hoi hoi, Gefeliciteerd allemaal! Ik wilde even melden dat er ook een andere forum openstaat waar jullie welkom zijn: ‘uitgerekend augustus’. Misschien tot daar![/quote]
Je bent mij voor. Wilde dit ook melden. 

Hoihoi dames 
Wij verwachten onze 1 ste kindje in Augustus en volgende week onze termijnecho volgende week donderdag ben ik 11 weken zwanger .en verder gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap ! Groetjes ashley 

hallo dames. 
Ik ben ook uitgerekend in Augustus. Super spannend. Volgende week woensdag weet ik officieel Hoe ver ik ben enz.. Dit is ons 2de kindje. We hebben een dochter van 6 en die vind het ook super leuk. We hebben het niet gepland dus is een groot geschenk. Aangezien ik in april ben geopereerd aan voorstadium van baarmoederhalskanker.. ben soms bang dat mn baarmoeder het niet houd of wat dan ook. Ik heb nu ook veel bandenpijn en bekkeninstabiliteit nu al!! Dus dat wordt nog wat haha. Ik kan niet wachten tot het woensdag is. En ik ben zoo benieuwd wat het is.. zoals nu lijkt ben ik woensdag 11 week. Ik vind leuk om met dames te praten die ook uitgerekend zijn in of rond augustus.. 
Groetjes Angelique 

Hoi hoi,
Ik ben ook uitgerekend in augustus van ons eerste kindje super spannend. Dinsdag me eerste termijnenecho gehad met 9 weken en 1 dag en alles is goed zo dankbaar voor dit. 

Hoi hoi,
Ik ben ook uitgerekend in augustus van ons eerste kindje super spannend. Dinsdag me eerste termijnenecho gehad met 9 weken en 1 dag en alles is goed zo dankbaar voor dit. 

Priscillaaa er is voor Augustus 2019 een ander topic waar iedereen in zit. Deze heet 'Uitgerekend Augustus'.
Daar is iedereen van harte welkom! 

Terug
Bovenaan