Uitgerekend Augustus 2023

Hallo dames. Gefeliciteerd allemaal!! Door een beetje een onregelmatige cyclus weet ik mijn uitgerekende datum nog niet precies maar het zal ergens begin augustus zijn. Had zondag mijn eerste positieve test (vroeg getest op dag 23 van mijn cyclus) en vandaag ook met een reguliere test een mooi streepje. Leuk om met jullie mee te kletsen. Het is mijn tweede zwangerschap, ik heb al een zoontje. Hebben jullie de verloskundige al gebeld? Ik kan begin januari terecht. Vind dat nog zó ver weg klinken. De vorige keer 'mocht' ik sneller. 

Hi! Hier vorige week vrijdag een positieve test. Nu dus zwanger ons tweede, we hebben al een zoon van bijna 4 jaar. Omdat ik in iui traject zit (1e was overigens wel spontaan), mag ik 21 december al komen voor een echo. Nog 3 weekjes wachten, maar oh zo spannend.
Zo rond 7 augustus uitgerekend, maar zal net als bij de 1e eerder komen. 

Hoi! Ik meld mij hier ook, leuk om jullie verhalen te lezen :) Ik ben momenteel zwanger van ons derde kindje. We hebben al twee kindjes, eentje van 6 en eentje van 2. Merk dat ik het nu toch spannender vind dan bij de andere twee zwangerschappen. Vooralsnog lijk ik uitgerekend te zijn op 04-08-2023. Aanstaande vrijdag gaan we een vroege echo op eigen verzoek doen. 

Terug
Bovenaan