Uitgerekend Augustus 2023

Hoi iedereen,
Wij verwachten ons 1e kindje rond 10 augustus.  Vind het dus mega spannend. Ik heb buiten wat lage buikspierpijn en pijn aan de liezen helemaal geen klachten. Ik vind het aan een kant best leuk om bijna geen klachten te hebben maar langs de andere kant  maakt dit mij ook onzeker.        
Morgen ga ik een eerste afspraak maken bij de poli gynecologie.
Spannend... ?? 
Wat zijn jullie symptomen tot nu toe?

Hey allemaal! Gezellig en fijn om bij jullie aan te sluiten.
Ik ben er vorige week maandag achter gekomen zwanger te zijn van ons eerste kindje! Ik ben in augustus 2022 gestopt met de pil. Ik ben zelf 31 en mijn vriend wordt het einde van de week 36. 
Super spannend allemaal, we hopen ontzettend dat alles goed gaat! Volgens de berekeningen nu ben ik 12 augustus 2023 uitgerekend. 3 januari hebben wij (pas) onze eerste echo.
Ik voel me verder (nog) helemaal goed, wellicht iets vermoeider? Maar verder nergens last van! Fijn, maar maakt mij ook onzeker, zoals ik van meerdere hier lees. 

Hai allemaal, Hier afgelopen zaterdag totaal onverwacht een positieve test in handen. Begin deze maand besloten om er 'weer voor te gaan'. We hebben al een dochter die in maart 3 wordt maar daar waren we dik een jaar mee bezig. Dat het nu meteen raak is, voelt echt als een kadootje en ik kan het nog maar moeilijk geloven. Weinig klachten nog, dat mag van mij wel zo blijven al maakt het me ook onzeker gezien ik met mijn dochter het hele rataplan had zo ongeveer. Maar weet ook niet wanneer dat toen begon, kan ook later zijn geweest.   Met een beetje eigen geknutsel kom ik nu uit op een datum rond 8 augustus.

Hoi allemaal!!
Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben 1 augustus uitgerekend van mijn 2e kindje. Ik ben 36 en mijn partner 34. Mijn partner en ik hebben allebei al een kind van een ander dus dit word het wondertje dat ons "echt" samensmelt. We wonen bij elkaar om de hoek en (nog) niet samen. Ben dus in principe alleenstaand. Ik zeg altijd, we leven samen maar wonen niet samen. De bedoeling is wel samen te wonen maar de tijden maken het wel moeilijk. Hiervoor heb ik helaas een miskraam gehad met 7 weken. Het duurde daarna een jaar om weer zwanger te worden. De kinderen weten het nu net pas maar nog ben ik wel wat gespannen. Mijn zoontje was zo emotioneel blij dat hij ein-de-lijk een broertje of zusje krijgt dus hoop dubbel dat het goed gaat en blijft gaan. (zoon is al 9).Woensdags heeft mijn verloskundige spreekuur om naar het hartje te luisteren dus dan neem ik hem mee. De week erop mijn stiefdochter. (Je mag maar 1 iemand meenemen). Wellicht dat het dan iets echter word. Ik ben vooral veel misselijk geweest maar kan nu sinds 2 dagen zeggen dat dit afzakt en ik alleen nog last heb van mijn zere borsten en de vermoeidheid. Maar allemaal bewijs dat het flink aan het ontwikkelen is dus ik prijs mezelf gelukkig!! ?
Heel veel succes met jullie zwangerschap. Gaan er nog mensen naar de 9maanden beurs??

Hi allemaal,
ik ben nu ruim 10 weken zwanger van ons 2e kindje. Ons eerste meisje is nu ruim 2 jaar.. 
Mag ik even mijn beklag bij jullie doen?
Ik voel me al 3 weken zo ziek, dat het echt om te huilen is. De eerste twee weken had ik vakantie waardoor ik op een heel rustig tempo nog wel de dag door kon komen, met veel misselijkheid, een middagdutje en savonds voor 8u op bed.
Afgelopen week weer aan het werk, heb 50% gewerkt want het gaat echt niet, en voel me dan savonds (na een ochtend werken en een middag in bed) zo verschrikkelijk rot. Eten is dan echt lastig en ben na max 3u uit bed alweer helemaal verrot. 
Vind het zo jammer voor mijn dochter, die behoorlijk druk is en hierdoor veel aandacht vraagt. Mijn man doet nu zoveel naast zijn werk en school..
Eigenlijk komt het er vooral op neer dat ik enorm hoop dat ik met een paar weken me echt een stuk beter voel, zodat ik weer wat meer kan leven.. 
Fingers crossed!

Ik hoop vooral voor jullie dat jullie je beter voelen de eerste periode!

Terug
Bovenaan