Uitgerekend eind augustus 2018

Hoi?

Ik kon zo geen topic vinden voor vrouwen die eind augustus uitgerekend zijn ( misschien heb ik er wel overheen gekeken?)

Ikzelf ben nu volgens mijn eigen berekening 7+4 weken zwanger.. aanstaande Dinsdag mijn eerste echo, ben zo benieuwd en nerveus of alles goed is!

Kwaaltjes beginnen nu pas meer te komen, word snachts af en toe wakker omdat ik misselijk ben? verder doen mijn borsten af en toe pijn en zijn groter dan normaal (niet erg natuurlijk?)

Nog meer dames die is het zelfde “schuitje” zitten? ?

Hoi Jorien!
Ik ben net als jou vandaag 7+4. Afgelopen donderdag al eerste echo gehad vanwege een miskraam in september. Een mooi kloppend hartje te zien! Hopelijk is het bij jou echo volgende week ook alles goed.
Qua kwaaltjes opzicht niet zoveel last van. Wat last van mijn rug, gevoelige borsten en misselijk als ik niet optijd eet ;-).

Wat fijn dat je echo goed was?
ja ben erg hoe het Dinsdag gaat, ook hoe mijn vriend gaat reageren als hij voor het eerst de kleine op beeld ziet?

Hoi hoi,
Gefeliciteerd!
Er was al een forum :) maar nog een is niet erg toch.
Ik ben 7+3 weken. Woensdag de eerste echo. Erg spannend.
Sinds deze week wat misselijk en slaat het moe zijn echt door.
Meer honger gevoel maar verder mag ik denk ik niet klagen.
Zal blij zijn als woensdag de echo is geweest en we een kloppend hartje hebben gezien.

Hoi hoi,
Gefeliciteerd!
Er was al een forum :) maar nog een is niet erg toch.
Ik ben 7+3 weken. Woensdag de eerste echo. Erg spannend.
Sinds deze week wat misselijk en slaat het moe zijn echt door.
Meer honger gevoel maar verder mag ik denk ik niet klagen.
Zal blij zijn als woensdag de echo is geweest en we een kloppend hartje hebben gezien.

Hoi!!

ik ben 7+7 weken zwanger bijna 8 :) vrijdag krijgen wij onze eerste echo het is zoo spannend!
hoe het nu staat ben ik 27aug uitgerekend.
de kwaaltjes beginnen echt heel erg misselijk last van me borsten en af en toe een vieze smaak in me mond
maar verder gaat alles goed?

succes bij jullie eerste echo!
liefs,
Joyce

Ja spannend he! Hopelijk is het bij iedereen goed? ik moet nog 3 nachtjes wachten. Ben blij dat ik morgen moet werken, dan is het even iets sneller Dinsdag?
Bij mij begint de vermoeidheid echt toe te slaan.. na een dag werken ben ik rond etenstijd al uitgeteld.. en laat van hoofdpijn.
Ook denk ik dat ik binnenkort al op jacht moet naar nieuwe bh’s... ze groeien behoorlijk?

Succes morgen Jorien,
Ik ben aan t aftellen tot woensdag ochtend. Dan mogen wij naar de eerste echo. Hier vandaag ook veel hoofdpijn.
Laat je morgen wat weten Jorien?

Terug
Bovenaan