Uitgerekend eind augustus 2018

Hoii,
Hier 8+1 weken nu! En pas 30 januari mijn eerste echo. Duurt lang!
Wat wel leuk is, is dat ik op 30 januari jarig ben dus ik hoop op een heel mooi verjaardagskado en dat is een mooi kloppend hartje en een goede groei van de beeb!

Ik ben half augustus uitgerekend, 12 augustus. Hopelijk mag ik bij jullie meekletsen.
wij hebben onze eerste echo gehad en wat was het spannend. We hebben in juni een miskraam gehad dus was ontzettend zenuwachtig. Gelukkig werden we snel gerustgesteld en zagen wij een mooi kloppend hartje en zelfs een heel beweeglijk kindje. Wat waren wij blij!!!
aanstaande vrijdag hebben wij onze 2e echo en ondanks alles blijft het voor mij spannend!! Ik ben nu 10 weken en 2 dagen. De eerste opa en oma hebben we ingelicht en zij waren dolenthousiast!
we hebben nog 6 opa’s en oma’s te gaan (gescheiden ouders beiden en opnieuwd getrouwd) en een hoop broers en zussen, super leuk!!

wat ik echt nog allemaal moet uitzoeken is wat heb je echt nodig als aanstaande ouder voor je kind.
ik zie een hoop lijsten voorbij komen maar heb wel eens van vriendinnen/bekenden vernomen dat je niet alles nodig hebt!

Terug
Bovenaan