Uitgerekend eind augustus begin september..

<p>hoi, </p><p>ik dacht ik begin deze groep want ik ben 2 september uitgerekend en in de septembergroep ben ik zo ver dat ik niet echt mee kan praten en in de augustus groep juist weer te kort hihi </p><p>ik voel de kleine al sinds 17 weken zij is mijn eerste kindje. Het is een meisje :)</p><p>morgen de 20 weken echo super spannend !!</p><p>wie is er ook rond deze periode uitgerekend??</p><p> </p><p>liefs priscilla</p>

Hoi, 

Ik ben 6 september uitgerekend en voel der al sinds 16+2 en mn vriend ongeveer 2 weken later. Sinds dit weekend is het geen fladderen meer maar voel ik der af en toe hele salto's maken, heel apart!

Ik heb donderdag de 20 weken echo. Was er niet bang omdat ze tijdens de geslchtsbepalende echo al veel zagen(wat allemaal goed was) voor maar voel sinds gister toch een soort van gezonde spanning
X

Hooii ik ben 26 augustus uitgerekend en ik heb vorige week mijn 20 weken echo al gehad en alles was goed! Wij verwachten een meisje ?

En ik voel haar ook al rond de 15/16 weken en 2 weken terug heeft mijn ventje haar ook gevoeld voor de aller eerste keer ?

Hoihoi, 

Hier ook 6 september uitgerekend! Van een zoontje, we hebben al 2 kids.
Ik heb hem nog niet echt super goed gevoeld, af en toe een piep klein bubbeltje. Dus ik wacht met spanning af op het getrappel. 
Hoe voelen jullie je?

@kusjem Ahh zo leuk he! Dat gevoel van salto’s heb ik al vanaf het begin.. super wel last van mijn darmen gehad dus het geplop eerder niet gevoeld. Ik vind het ook best spannend hoor :)

@DaisB wat fijn dat alles goed was!! Heerlijk gevoel kan ook echt niet wachten tot morgen 

@Lovemykidz nou komt snel dan hoor denk ik! Ik voel me eigenlijk best goed , wel veel last van bandenpijn gehad en was de eerste 3 maanden zo ziek.. 
hebben jullie al spulletjes ? Wij hebben der kamertje en kinderwagen besteld komt eind deze maand binnen ?

Hoii,
Ik ben 5 september uitgerekend. Wij hadden afgelopen vrijdag de 20wkn echo en gelukkig was alles goed. Ik was heel erg zenuwachtig van te voren...Wij krijgen een jongetje! 
Het is mijn 1e en ik voel hem sinds 16,5wkn. Mijn man kan hem helaas nog niet voelen..
Wij hebben nog niet veel gekocht, maar wordt nu toch wel eens tijd! Er is zoveel keuze, zie af en toe door de bomen het bos niet meer..Haha. hebben jullie hier ook last van? 

Ik ben daar vroeg mee begonnen we hebben alles al alleen nog de box haha ?. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk! 

Terug
Bovenaan