Uitgerekend eind augustus begin september..

Goeiemorgen dames !
hier 3sept uitgerekend dus precies vandaag 20weken zwanger !??
gister de 20 weken echo gehad en onze zoon is kern gezond alles erop en der aan! 
Ik voelde hem ookal met 15/16 weken en sins een week ook echt aan de buiten kant
lekker genieten allemaal ??

Hi!
Ik ben 27 augustus uitgerekend van mijn tweede kindje! De 20 weken echo was goed. We weten niet wat het wordt, dat is een verrassing. 
Sinds het begin erg misselijk. Helaas nog steeds niet helemaal weg, al kan ik nu wel weer wat eten en drinken. 
Wij gaan binnenkort aan het kamertje beginnen, zin in! Dat wordt het allemaal nog echter  :)

@gebruiker10106875 Volgens mij kan dat wat gemakkelijker op de pc dan in de app. Weet t ook niet meer uit m’n hoofd.
Hallo allemaal en gefeliciteerd! Ik had ook behoefte aan deze groep, dus fijn! 
6 sept uitgerekend, jongetje, bijna de 20w echo, tot nu toe ziet alles er goed uit. 
Ja voel ‘m ook al n paar weken maar sinds week 18/19 echt constant en ‘harder’. Sinds die tijd voelt m’n vriend ‘m ook. Dat vindt hij superrr natuurlijk! 
Qua kopen: liefst niet allemaal nieuw dus langzaam de uitzet bij elkaar aan t sprokkelen. 
Jullie al bezig met opvang, (ouderschaps)verlof, wie welke werkdagen? Wij moeten echt even knopen gaan doorhakken.  

Wilt iemand in een whatsapp groepje?  Niet teveel maar gewoon leuk groepje.. want merk dat ik hier weinig op kijk :) en toch wel fijn om ervaringen te delen vind.
ik hoor t graag stuur je nummer naar prisjeddp@gmail.com 
liefs ?

Terug
Bovenaan