Uitgerekend eind september begin oktober :)

Hoi lieve mensen,

Ik ben Shanna en weet nu sinds gisteren dat ik zwanger ben???
2 jaar geleden een miskraam gehad met 9 weken. Dus vindt het mega spannend nu.

Zou nu rond de 4 weken zitten. Heb nu al flink gevoelige borsten en een soort van fladder gevoel in me buik ( gevoelig).

Hoe gaat het bij jullie....

Liefs Shanna
 
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben Myrna en ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar.
Voor deze zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad. Ik merk dat ik een stuk angstiger in deze zwangerschap sta.
17 februari heb ik mijn eerste echo.

Groetjes Myrna


 
[quote quote=10401348]Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben Myrna en ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar.
Voor deze zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad. Ik merk dat ik een stuk angstiger in deze zwangerschap sta.
17 februari heb ik mijn eerste echo.

Groetjes Myrna


[/quote]Hoi Myrna,

Jij ook van Harte Gefeliciteerd. Wat leuk dat je al een kleine hebt. Heb je een beetje afleiding hopelijk.
Het blijft denk ik spannend eerste of meerdere zwangerschappen. :):)

Groetjes shanna
 
Hallo meiden,Ik ben Vera, ik had gisteren m'n positieve test in handen! Wel heel pril hoor, want m'n NOD is pas morgen. Na 2 miskramen ben ik bloed nerveus eigenlijk. We hebben al een mooie dochter, die in maart 2 jaar wordt.
Een heel spannende tijd! Ik wacht nog maar even tot begin van de nieuwe week om de verloskundige te bellen. Ik mag in elk geval al vroeg langskomen.

Jullie gefeliciteerd!
 
Hoi allemaal

Ook ik weet sinds vorige week vrijdag dat ik weer zwanger ben:)! Heb ook al 1 gezonde zoon. Voor mijn zoon 1 miskraam gehad en na mijn zoon al 2 miskramen. Nu dus weer zwanger, hopelijk gaat nu wel alles goed❤️! Welke zwangerschapssymptomen hebben jullie momenteel?

Lieve groetjes
 
Hoi dames!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen?
Ik ben Sjoukje en 5 weken zwanger van onze 3e kindje. 1e een dochter ( overleden) 2e een gezonde zoon van 4 jaar. Gisteren mijn eerste echo gehad in het ziekenhuis. Zag er goed uit en het hartje klopte al?. Ik heb alleen last van mijn borsten en tepels. Verder nergens last van. Ja einde van de dag ontzettend moe.

Wat is jullie uitgerekende datum? Die van mij is 28-09-2021. Liefs Sjoukje
 
Ohhh..ik heb nog eigenlijk geen symptomen. Ben vandaag pas 4 weken, vandaag m'n NOD...alleen wat opgeblazen, meer boeren. De andere keren duurde het ook even voor ik symptomen had, dus dit is wel herkenbaar voor me.
 
[quote quote=10401923]Hallo meiden,Ik ben Vera, ik had gisteren m'n positieve test in handen! Wel heel pril hoor, want m'n NOD is pas morgen. Na 2 miskramen ben ik bloed nerveus eigenlijk. We hebben al een mooie dochter, die in maart 2 jaar wordt.
Een heel spannende tijd! Ik wacht nog maar even tot begin van de nieuwe week om de verloskundige te bellen. Ik mag in elk geval al vroeg langskomen.

Jullie gefeliciteerd![/quote]Hoi vera,

Kan snappen dat het spannend is. Denk dat dat altijd zal zijn hihi.
Mijn man vindt het momenteel spannender dan ik, van wege de miskraam vorige x vindt hij het eng. Ik ga er al helemaal in op hihi.
Ik mag 10 feb voor de eerste echo dat kijk ik echt naar uit.
 
Terug
Bovenaan