Uitgerekend eind september begin oktober :)

[quote quote=10402216]Hoi dames!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen?
Ik ben Sjoukje en 5 weken zwanger van onze 3e kindje. 1e een dochter ( overleden) 2e een gezonde zoon van 4 jaar. Gisteren mijn eerste echo gehad in het ziekenhuis. Zag er goed uit en het hartje klopte al?. Ik heb alleen last van mijn borsten en tepels. Verder nergens last van. Ja einde van de dag ontzettend moe.

Wat is jullie uitgerekende datum? Die van mij is 28-09-2021. Liefs Sjoukje[/quote]Jij ook gefeliciteerd uiteraard.
Ik heb wel al wat kleine kwaaltjes, hoop niet dat dit de hele zwangerschap door gaat haha.
Moe indd, hele gevoelige borsten en onderbuik is gevoelig. Maar ik geniet er wel van want het voelt wel dat er wat gebeurt en dat vind ik stiekem wel fijn
 
[quote quote=10402093]Hoi allemaal

Ook ik weet sinds vorige week vrijdag dat ik weer zwanger ben:)! Heb ook al 1 gezonde zoon. Voor mijn zoon 1 miskraam gehad en na mijn zoon al 2 miskramen. Nu dus weer zwanger, hopelijk gaat nu wel alles goed❤️! Welke zwangerschapssymptomen hebben jullie momenteel?

Lieve groetjes[/quote]Ik ben volgens mij precies het boekje aant volgen van symptomen haha. Maar voel me er niet slecht bij, ben alleen zo in de wolken dat ik niet al te goed oplet met de dingen die ik doe haha beetje klunsig bezig ?
 
Hoi allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben Henrike en ben 31 jaar woon samen met mijn partner in Westerbork. Ik ben 4 oktober uitgerekend vind het allemaal heel erg spannend. Ik kwam er 26 januari achter dat ik zwanger ben ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger. Lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen en tips uit te wisselen etc. Liefs X
 
Hey dames,

Hoe is het met jullie? Al symptomen?
En hoe voelen jullie je daar bij?

Ik merk dat ik misselijk begin te worden als ik te lang sta... super vreemd.
En dat het zo lekker gevoelig in me buik is, ben er niet bangig ( is dat een woord) bij maar het voelt allemaal wel heel aanwezig hihi

Nog 8 nachtjes en dan krijg ik me echo :D

Groetjes shanna
 
Vraagje sinds vrijdag er achtergekomen dat ik zwanger ben. Ongepland, het kindje is wel kom. Maar ik weet even niet zo goed wat ik moet doen en kan verwachten. Moet ik supplementen gaan slikken en zo ja welke ?
Moet morgen gelijk de dokter of verloskundige bellen?
Iemand tips
 
Hey Kiki,

Gefeliciteerd! Ja probeer gelijk de zwanger pikken te halen die fokiumzuur bevatten. Bij de etos of Holland en Barett. Hebben ze vaak multisuplementen. En je doktor moet je eerst bellen dacht ik. Super spannend allemaal. Hopelijk gaat het goed voor de rest met je
:)
 
Terug
Bovenaan