Uitgerekend februari 2015!!!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap wij zijn nu 9.2 weken zwanger en gaan aankomende vrijdag voor het eerst naar de verloskundige en zijn eind april uitgerekend :) Geniet ervan!
 
Welkom! Ik ben 16 weken zwanger, 7 maart uitgerekend maar zou dus zomaar zich in februari al aan kunnen dienen. Hoe voel je je? Weet je al wat het wordt? Ik verwacht een jongen!
 
welkom
Ik ben 20-02-2015 uitgerekend en ben vandaag 18 wkn en 4 dgn zwanger.
Alles verloopt heel goed en eigenlijk is het wel een enge zwangershap omdat ik helemaal nergens last van heb.
Bij mijn 2 zoons was ik 9 maanden lang ziek en nu af en toe wat pijntjes van het groeien en heel af en toe als ik een hele dag bezig ben geweest last van stuitje. ( heb ervaring met bekkeninstabiliteit bij mijn vorige zwangerschappen ( bij de eerste wist ik het niet dus verwaarloosd en de tweede had ik er super veel last van, nu eigenlijk niet behalve na een dag lopen)
gr violaAlphen aan den rijn
 
hoi natasja,
hoe was je echo?????
balen van de kwaaltjes zeg. ik heb eigenlijk aleen maar onzekerheid omdat ik eigenlijk helemaal geen klachten heb. Bij mijn 2 zoons was ik 9 maanden lang ziek. en nu heb ik alleen wat bandenpijn en ik heb een beurse plek waar de kleine elke keer keer schopt

gr viola
 
Terug
Bovenaan