Uitgerekend februari 2015!!!!

Hoi allemaal

Ik ben ook in februari uitgeteld, de 22ste, we hebben op 9 oktober de 20 weken echo ben zeer benieuwd wat het is( behalve een baby haha), maar eerlijk gezegd is alles welkom.Heb tot nu toe niet echt veel last gehad van misselijkheid wel erge bandenpijn.Ik voel nog niet echt iets en ik kan ook nog niet echt zien dat ik een buik krijg maar dat heeft een rede ben voor de zwangerschap 50 kilo afgevallen en had veel los vel bij mijn buik en dat is nu niet meer los. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe.

Gr Hendrikje
 
welkom hendrikje. ook spannend dus. dan loop je eigenlijk zo ongeveer gelijk met mij. hihi

ook al druk bezig met spullen uitzoeken kopen?
ik ga in oktober het bedje halen en in januari de commode dus nu komt het einde in zicht van de kamer hihi. van het weekend verven van de babykamer en indelen maar.
heb momenteel 2 shoppertassen meisjeskleding en 2 shoppertassen jongenskleding staan en voor de rest megaveel hydrofiele luiers, badcapes, aankleedkussenhoezen ( zijn ook heel handig in de kinderwagen). neutrale kleding hangt al in de kast.

 
Hallo Allemaal!!!
Even een kleine update.Afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad. Mijn hemel wat was ik zenuwachtig.Baby lag in de stuitligging (opzich nog niet zo heel erg) het hartje naar beneden. Eerst kon ze daardoor goed andere delen van het lichaampje goed onderzoeken. O ja het lag ook nog net onder mijn navel. Uiteindelijk moest ik toch maar even plassen zodat de baarmoeder wat kon zakken. Dit hielp al een beetje. Ik moest ook nog ff wat schudden en springen wat uiteindelijk heeft geholpen zodat ze het hartje goed kon nakijken. Ik kan jullie vertellen dat alles goed is. Dit moest nog wel ff bezinken. Maar ben nu wel een stuk geruster! Het aftellen kan gaan beginnen. :)Gelijk maar even naar de prenatal geweest en wat leuke dingetjes gekocht! We weten wat het wordt maar dat houden we voor ons zelf.
Liefs Natasja
 
Pfff jeetje kan me voorstellen dat je nerveus was hihi. Gelukkig alles in orde!!! Leuk dat je het geslacht weet. Kun je gerichter shoppen. Nu idd aftellen!!! Spannend!! Ben je al klaar met de kamer?
 
Een handige tip tussendoor, ik kijk dagelijks op deze site: www.parfumreviews.blogspot.nldoor de site heb ik wat goede tips gekregen.Het is naar mijn mening de beste beautyblog, door de auteur krijg ik gratis en goedkope deals van topmerken ook dus voor de baby ze is geweldig, en ze schrijft grappig genoeg tussendoor ook over dit soort thema's. Geen reclame gewoon handige tip. SUCCES ALLEMAAL!!
 
voelen jullie allemaal de kleine uk al?
ik voel vanaf week 14/15 af en toe soort gekriebel en nu af en toe flinke schoppen.
mijn buik groeit al flink. ik ben best nerveus voor de 20 wkn echo die ik maandag krijg. maar vind het ook wel weer leuk om smurf3 te kijken. misschien zien we het geslacht wel. we willen het wel grwag weten.
 
Terug
Bovenaan