Uitgerekend Februari 2016

Hallo allemaal, Mijn naam is Sabine en woon in Aalsmeer Ik ben momenteel 9 en een halve week zwanger van ons eerste kindje en zou het leuk vinden om in contact te komen met andere aanstaande mama's die rond de periode februari 2016 zijn uitgerekend :) Liefs, Sabine

Hallo allemaal, ik ben Nathalie uit Rotterdam. Momenteel ben ik 10+6 weken/dagen zwanger van ons eerste kindje. Ben op 16 februari uitgerekend. Vandaag de eerste afspraak gehad voor combinatietest (zelf voor gekozen, zonder medische indicatie) en het hartje gehoord voor het eerst, 163 slagen per minuut! Heel leuk om te horen. Volgende week de uitslag.

De kwaaltjes heb ik niet heel veel last van, af en toe ga ik eens over m'n nek maar dat is maar 1 keer per week ongeveer.

Ik zal mezelf ook even voorstellen : Sharon 28 uit Rotterdam en ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Heel spannend allemaal :)

ik ben rond 29 feb uitgerekend. Eerste echo al gehad en het hartje zien kloppen 10 aug mijn 2e echo!

Hi iedereen.

Veronique uit Den Haag en ook ik ben in februari uitgerekend!

Nu bijna 12 weken zwanger, echo gehad met 9 weken. Hartje zien kloppen en baby was al flink aan het bewegen.

Eerste kindje dit, en ontzettend aan het genieten ervan.

Hebben sommige van jullie ook al best een buik?

Terug
Bovenaan