Uitgerekend Februari 2016

Hoi allemaal,

ook ik ben uitgerekend in februari. Er is ook Eem topic met zwanger en uitgerekend in februari. Is het een idee om er een topic van te maken. Dan kunnen we heerlijk met zijn allen kletsen over onze zwangerschap. Tenslotte allemaal ongeveer even ver.

Hallo allemaal,
als eerste alle zwangere mama's gefeliciteerd met de zwangerschappen !!
hoe bijzonder een kleine mini mensje dat in je groeit .

even voorstellen..

mijn naam is Bianca Super-Verkuijlen
23 jaar
Op mijn 18e ben ik mama  geworden van een prachtige dochter Lara
Geboren op- 11-02-2011 de papa en ik zijn nog steeds samen.
en inmiddels alweer bijna 5 jaar getrouwd & 7 jaar samen

inmiddels zijn we weer zwangere :D
nu 14W +1d  ons geluk kan niet op! nog een wonder er bij <3
& onze "kleine" meid van 4  word grote zus !!

hoe we het hebben kunnen plannen geen idee......
maar dit wonder verwachten wij ook op 11-02-2016
bij lara was ik op 17 feb uitgerekend maar ons meisje kwam 6 dagen eerder.

Hier ook uitgerekend in februari 2016;) ik schrijf mee in het andere topic waar @Rjamm het over heeft;)

Bianca wat leuk! onze meid is geboren in oktober 2011 en rond dezelfde leeftijd haha

Hoi iedereen

Ik ben debbie en ben uitgerekend op 19 februarie 2016.

Afgelopen maandag een zeer goede uitslag gekregen van de combinatie test.

Ik ben namelijk bijna 41 jr .

Het is de 11de zwangerschap hier van zijn 3 kinderen geboren bij me ex .

2 kindjes bij me nieuwe liefde van me leven en hebben we in 2013 een zwangerschap moeten afbreken .
Nu zijn we weer zwanger en helemaal blij .

groetjes voor nu

Hoi allemaal!

Ik ben Yi Na uit Houten. We verwachten op 2 februari 'n zoontje. Mijn buik, daar kun je niet meer om heen. Maar ik twijfel of ik de baby al voel.

Groetjes!

hallo dames,

ik ben kirsten en ben 34 jaar. ik heb al een zoontje van 8 jaar en nu eindelijk na 3,5 jaar proberen weer zwanger. aanstaande vrijdag alweer 16 weken en uitgerekend op 19 februari 2016. het zwanger worden was een hele weg. kort samengevat 6 i.u.i. behandelingen gehad en bij de eerste IVF gelijk zwanger. bij mijn zoontje spontaan zwanger na een half jaartje dus daar gingen we nu ook vanuit maar dat liep dus helemaal anders.

geen last meer van kwaaltjes maar nog steeds erg onzeker of alles wel goed blijft gaan.

liefs Kirsten

Terug
Bovenaan