uitgerekend februari 2019

<p>Zijn er meer dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn in februari 2019.</p><p>sluit je dan gezellig aan zodat we elkaars ervaringen kunnen delen.</p>

Allereerst proficiat! 
Ik heb vrijdag mijn eerste positieve zwangerschapstest in handen gehad, maar heb ook ovitrelle gespoten, dus bang dat het daarmee te maken had. Vandaag was mijn nod, test nog positief en nog geen menstruatie tot nu toe. Maar, na 1 jaar en 9 maanden proberen, geloof ik het nog niet zo. Morgen mag ik waarschijnlijk bloed laten prikken! 

dank je wel silvia. van mij een voorzichtige gefeliciteerd ik hoop dat het geen vals test is voor je.nee dat begrijp ik ik hoop echt van harte dat het zo is. 

Jij ook gefeliciteerd!!
Vanochtend weer getest (Kruidvat is blij met mij haha), en hij was vanochtend veel donkerder! Clear blue gaf vanochtend 2-3 aan, dit was vrijdag nog 1-2. Dus ik begin vanaf vanochtend toch echt te geloven dat ik zwanger ben! :) 
is het bij jou ook de eerste keer? En heb je al kwaaltjes? 

Ik mag zaterdag testen denk ik ongeveer iets wat onregelmatig cyclus namelijk. Maar mn hond doet zo gek tegen me de laatste week wil knuffelen en me niet weg hebben beschermd me als iemand in d ebuurt komt en zo is ze anders niet. Heel gek maar hopen natuurlijk dat t een positieve test word dan zou ik ook uitgerekend zijn in februari!

Je leest vaak dat honden hier heel sterk op reageren, dus hopelijk is dit inderdaad een goed teken!
ik heb zelf 2 poezen, ze zeggen dat die ook heel erg daarop kunnen reageren, maar ik merk bij hun totaal geen verschil hahaha! 

Je hoort het inderdaad vaker .. nou ik hoop het ook echt 4de ronde maar het duurt in mijn ogen al een eeuwigheid ? 
Oh hahah nou ze hoeven er natuurlijk niet altijd op te reageren en wie weey komt t nog haha. Want jij bent al zwanger toch ? Hoever ben je nu ?

Ik zou gister ongesteld moeten worden, dus het is nog heel pril ? maar ben al 1 jaar en 9 maanden bezig, dus ik vind het nog moeilijk te geloven! 

Terug
Bovenaan