uitgerekend februari 2019

Ik heb vanmiddag laten bloedprikken, uitslag is al binnen: ik ben echt zwanger! Over 3 weken de eerste echo, dan ben ik 7 weken zwanger! Zo spannend allemaal!
ik kan ook nooit wachten, doe ook altijd eerder de test hoor ?

Dankjewel! ? nu eerste echo afwachten, hoeveel het er zijn hahaha! Door de hormonen heb ik vergrootte kans op meerling ?
Jij al een idee wanneer je gaat belen met verloskundige voor eerste afspraak? 

De vorige keer had ik me direct aangemeld nu wil ik eigenlijk een week wachten zodat ik over de 5 weken ben ( waar het de vorige keer mis ging)..
Ik had toen alleb afspraken al gepland staan ook in de agenda gezet mijn man er rekening mee gehouden en vrij gepakt.. de weken erna vond ik het dan best confronterend om die dagen te passeren
Maar van de andere kant heb ik toen wel echt steun gehad aan de verloskundige 
Een meerling, dat zou leuk zijn ?

Ik kan me goed voorstellen dat hè dan nog een weekje wil wachten! We fijn dat de verloskundige je toen steunde, want het is natuurlijk niet niks allemaal! 
Ja, een tweeling zou ik ook helemaal niet erg vinden! Aangezien het zwanger worden voor ons niet zo vanzelfsprekend is, zouden we dan ‘in 1x er vanaf zijn’. Maar goed, kunnen helaas niks anders dan rustig afwachten haha! 

Hee lieve mensen,

gisteren ongesteld moeten worden maar niet gewordenz dus hebben we een test gedaan. En na echt goed kijken zagen we een heel licht streepje. Bijna niet te zien. 
Dus hebben we toen van clear blue eentje gehaald en die ook nog gedaan. Negatief. 
Vanmorgen weer een normale test gedaan en daar was voor als nog een vaag maar wel duidelijker streepje te zien. 

Ben ik zwanger? 
Moet ik morgen weer testen? 
Ik hou helemaal niet van afwachten! En wil het gewoon echt zeker weten.

p.s ben net 2maanden grstopt met de pil. 

Hoi Raran
Ik zou inderdaad opnieuw testen met ochtendurine..
Welke test gebruik je?
Spannend hè! Ik hoop voor je dat het 'raak' is ?

Terug
Bovenaan