Uitgerekend februari 2020

<p>Hoi! </p><p>Ik ben half februari uitgerekend en het is voor mijn eerste kindje! Voor mijn vriend zijn 2de. Voor mij is dus alles nieuw. Volgende week hebben we onze eerste echo! </p><p>Wie zit in hetzelfde schuitje als ik? Benieuwd naar jullie kwaaltjes en verhalen en vragen. </p><p>Groetjes Jeanine </p>

Hoi,
Ik ben zwanger van de 2de, uitgerekend 20-02-2020. Zijn vanmorgen bij de verloskundige geweest voor de 1ste echo en alles is tot nu toe goed.
Voel me verder prima maar wel erg moe en regelmatig moet ik iets eten anders wordt ik beroerd. En heb ontzettend veel last van lucht, zowel boeren als winden ?
Groetjes Jessica

Hoi fleur! 
Wat leuk! Ik ben volgens de berekentools ook 20-02-2020 uitgerekend. Benieuwd wat de verloskundige zegt volgende week. Zou wel mooi zijn om ook op die datum te bevallen  toch! Best uniek dan ?
Ik ben vooral moe. Ergens in de middag stort ik opeens in. Vaak na een uurtje slapen (mits daar de mogelijkheid voor is) gaat het weer prima. Optijd naar bed gaan helpt ook wel. Verder zijn mijn borsten super gevoelig! Bij alles wat ik doe... Ik werk in de kinderopvang en die kids weten natuurlijk van niks. Dus dat wil nog wels mis gaan ?? verder gaat het gelukkig goed! Nog een paar weken onze mond houden. Moeilijk hoor!
Hoe was je eerste bezoek aan de verloskundige? 
Groetjes Jeanine 

Hoi Jeanine,
Bezoek aan de verloskundige was goed! Zodra ze het hartje zag bewegen zei ze het ook meteen en dat was toch wel erg fijn om te horen. Je weet natuurlijk wel dat je zwanger bent door een test maar die bevestiging was heel erg fijn.
Ik heb inderdaad ook last van gevoelige borsten. Manlief hoeft er soms bij wijze van maar naar te wijzen en ik voel ze al.
En het zou zeker een mooie datum zijn, hopelijk blijft deze wel de volle 40 weken zitten.
Groetjes Jessica

Hoi hoi,
Oh dat is fijn dat de verloskundige het gelijk zei toen ze het hartje zag bewegen! Ik ben ook zo benieuwd of alles goed is! Alsof ik dan pas echt kan geloven dat het zo is.
Ben al wel opzoek naar van alles zoals babykamer spullen en kinderwagen enzo. Ideeën op doen voor de babykamer. Ik mag nog niks kopen van mezelf ?
Ondertussen nadenken over wel of geen borstvoeding. Ik wil wel maar mijn vriend vind het maar niks. Nadenken over hoe we het mijn ouders gaan vertellen. Wil wel iets origineels. Iemand nog ideeën? Nadenken over jongensnamen. Want een meisjesnaam hebben we al ? 
Groetjes Jeanine 

Hoi hoi dames,
Allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Ik kan inmiddels delen dat ik 8 weken ruim zwanger ben van ons 3 kindje. 
Eerste  echo al gehad en dat zag er allemaal prima uit, hartje klopt erg sterk. 
Kwaaltjes ja wie heeft er geen last van,
Behalve extreme vermoeidheid en pijnlijke borsten, heb ik met vlagen last van lichte duizeligheid. 
Verder voel ik me prima. 
Hebben over ruim twee weken de termijn echo kunnen nu al niet meer wachten 
Groetjes Nicole 

Terug
Bovenaan