Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi Nicole!
Gefeliciteerd met jullie 3de zwangerschap!
Ik ben vandaag ook precies 8 weken zwanger. Dus misschien is bij mij de datum ook wel op 14 februari ? goed te lezen dat de eerste echo alles goed was. Voor jou jiet helemaal nieuw meer natuurlijk. Maar vast even zo spannend!
Ik hoop dat wij de termijnecho nog vóór 11 augustus hebben. Dat is de dag dat we de verjaardag van de dochter van mijn vriend vieren en iedereen het te horen krijgt. Inclusief zijn dochter.. Spannend!
Groetjes Jeanine
wij zijn morgen 9 weken en uitgerekend op 14 februari.
Dit is mijn 3e zwangerschap, mijn huidige man heeft een hersteloperatie ondergaan in maart en zijn dolgelukkig met ons wonder.
Ik ben ook erg moe en brak geweest, afgelopen dagen gaat het weer wat beter.
Nu 2 echo’s verder en zaterdag een afspraak bij de verloskundige.
spannend
Hoi,
Ik heb met de 1ste geprobeerd borstvoeding te geven maar omdat ze 5 weken te vroeg was lukte het haar niet en kostte het mn dochter teveel energie om daarna nog een fles te drinken. Met de 2de ga ik meteen flesvoeding geven, vind het praktischer en dan kan mijn man er ook is uit in de nachten.
Voor de kinderkamer hoeven wij niks meer te kopen maar wel voor de kamer van onze dochter. Die gaat naar zolder toe en ze mag zelf spulletjes uit gaan zoeken binnenkort.
Gisteren hebben we het aan mijn ouders en mijn schoonouders verteld en die waren dolblij!
Begin augustus moeten we weer terug voor de 11 weken echo. Kijk er nu al naar uit!!
Groetjes Jessica
Ik ben Sally en 15weken en 4 dagen zwanger van een tweeling (mijn 3de en 4de). Ik heb al 2 jongens van 15 en 12.
12-02-2020 is de uitgerekende datum en tot nu toe gaat alles goed
ben tot 2 weken terug heel erg misselijk geweest en kon bijna niets eten en extreem moe. Nu is het gelukkig een stuk minder.
gezellig om hier met iedereen mee te lezen en om met elkaar in contact te komen!
[quote quote=10237643]Heey hallo allemaal! Ik ben Sally en 15weken en 4 dagen zwanger van een tweeling (mijn 3de en 4de). Ik heb al 2 jongens van 15 en 12. 12-02-2020 is de uitgerekende datum en tot nu toe gaat alles goed ben tot 2 weken terug heel erg misselijk geweest en kon bijna niets eten en extreem moe. Nu is het gelukkig een stuk minder. gezellig om hier met iedereen mee te lezen en om met elkaar in contact te komen! groetjes Sally[/quote]
Fijn. Gefeliciteetd. Vind het ook alles heel interessant. In vewachting van de 3de. Ben de 10de uitgerekend. Willen jullie geslacht weten?