Uitgerekend in april 2019

Hi mommy-to-be’s,
Zag dit topic voorbij komen dus dacht ik reageer ook even. Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik ben zelf uitgerekend op 1 april dus nog 1,5 week werken en dan lekker met verlof. Ik kan niet wachten!! Herkennen jullie dat? 
Ben benieuwd hoeveel jullie nog gaan werken na jullie verlof. Ik ga hierna nog 2,5 dag! Lijkt me heerlijk om lekker bij de kleine te zijn. 
Liefs

Hier nog 4 weken werken. Ik ben eind april uitgerekend, stop half maart en heb tussendoor ook nog een weekje vrij. Ondanks dat de meeste werkzaamheden voor mij nog goed te doen zijn, kijk ik wel uit naar mijn verlof!
Op dit moment werk ik 4 dagen en na mijn verlof ga ik 3 dagen werken. Heerlijk!
Hebben jullie allemaal het kamertje in orde?

Hoi! Ook ik vind t leuk om mee te kletsen! Morgen zit ik alweer op 31 weken!! Het gaat zo snel. En ik geniet heel erg van deze periode. Ik heb een hoop gedoe achter de rug en nog in het verschiet omdat ik epilepsie heb en ik nu al weet dat het een sectio wordt. Wat ik alleen maar een heel prettig idee vind hoor! Wij zijn ook al een paar weken druk bezig met het kinderkamertje. Mijn man met klussen en ik met het bestellen en regelen van de kleertjes, badje, commode enz. Officieel zou mijn verlof ingaan op 23 februari. Maar zit nu al 2 weken thuis. De aanvallen werden teveel. Maar ik vind het niet erg. Als het nodig en gezonder is.
Onze grootste probleem is (wij weten het geslacht ook niet) dat we nog geen jongensnaam hebben... echt nog niets tegen gekomen waarvan we dachten Ja! Meisjes naam was er direct. Hebben jullie nog tips voor sites? We zoeken naar een naam met 1 of 2 lettergrepen en het mag beginnen met alle letters behalve de b.
Succes en geniet van jullie zwangerschappen!
Liefs, susanne

Hallo allemaal,
Hier nog eentje die uitgerekend is in april, en wel op 1 april ;) 
Ik mag nog 1 week werken en dan lekker verlof, kijk er wel naar uit hoor! Al moet ik zeggen dat ik het ook wel spannend vind dat de volgende stap dan de bevalling is...
Komende week nog extra controle vanwege laagliggende placenta. Nog niet duidelijk of ik natuurlijk kan bevallen, dus dat is wel spannend!
Groetjes!

@ JLH Welke namen vinden jullie leuk? Dan weet ik in welke richting ik ideeen kan opperen. Misschien is de Zwitsal babynamen app iets voor jullie? Een soort Tinder voor babynamen. De namen op ons lijstje die aan jullie eisen voldoen: 
Ties, Floris, Fedde, Mats, Quinn/Quinten, Sil/Silvan/Silvijn, Luuk/Lucas/Luca, Jurre, Hidde, Oscar, Noud, Thijmen. 

Hoi allemaal,
leuk om jullie verhalen te lezen. Dus babbel graag mee. Ik ben uitgerekend op 29 april maar heb zelf het gevoel dat de baby wel eerder kan komen. Wij weten ook het geslacht niet, en moeten dus 2 namen verzinnen. We hadden wel al een paar namen, maar weten nog niet zeker of die het ook worden. Voor de meisjesnaam hadden we al een leuke, maar ik was ik toch net niet van overtuigd dat dit de naam was. Raar genoeg droomde ik afgelopen week ineens een naam, en daar zijn we allebij wel tevreden over. Dus als het een meisje wordt zal het heel waarschijnlijk die naam worden. Maar kaartjes vooraf drukken doen we toch nog niet.
Ook nog heel druk bezig met de babykamer, want dit was even uitgesteld omdat we een hele isolatie/zonnepanelen klus op de planning hadden. Gelukkig zit dat er nu op en zijn de eerste muren gewit. Maar idd toch nog wel een beetje een stressig gevoel dat er nog zo veel moet gebeuren.

Vandaag is mijn laatste werkdag en hoewel ik erg uitkeek naar mijn verlof ben ik nu bang dat ik me ga vervelen! 
Gisteren een paar boeken besteld dan maar..
Wat gaan jullie doen in jullie verlof?

Vandaag is mijn laatste werkdag en hoewel ik erg uitkeek naar mijn verlof ben ik nu bang dat ik me ga vervelen!  Gisteren een paar boeken besteld dan maar.. Wat gaan jullie doen in jullie verlof?    

Terug
Bovenaan