Uitgerekend in juli 2017

<p style="text-align: left;">Hahaha herken wel veel hierin. Heb ook al zoveel moeten liegen. Nu is iemand uit de vriendengroep precies dezelfde datum als ik uitgerekend. Terwijl ze kleine week verder is dan ik. Hoe kan die datum dan hetzelfde zijn als die van mij?</p>
<p style="text-align: left;">">Hier ook aan het puzzelen hoe te vertellen. Wil wel beetje creatief zijn :) 8 december eerste echo. Dan ben ik 8 weken.</p>
 
Dat is wel een beetje gek, maar opzich heb je misschien verschil in lengte menstruatie.

heeft zij ook al een echo gehad?

Heb je al wat bedacht als kadootje? Bij onze eerste hadden we een boekje van opa en oma pluis.

Wel bijzonder zo in de zomermaand uitgerekend te zijn, ik ben zelf ook in juli jarig
 
Hoi dames,



hier nog een in juli 2017 uitgerekende mama. Pas 22-12'een afspraak bij de verloskundige, wat duurt dat lang hè! Heb het bijna iedereen al verteld, als het mis zou gaan wil ik het ook delen en geen zin om smoezen te verzinnen.
 
Hoi hoi, om het nu te vertellen is ook niks mis mee. Mocht het niet goed zijn dan zullen we het alsnog delen.

het loopt nu zo, nog 2,5 week dan een echo en hopelijk kunnen we blij nieuws brengen.

30-12 moet ik weer naar verloskundige.

Gelukkig door het werken gaat de week snel voorbij
 
Hallo allemaal,

Ook wij zijn in juli uitgerekend van ons eerste kindje. We dachten zelf nu ongeveer 8 weken zwanger te zijn als we mijn laatste menstruatie aanhielden.

Maar we hebben een kennis met een echo praktijk en daar zijn we vorige week zaterdag geweest voor een echo. Daar kwam uit dat we nog maar 5 weken zijn en konden dus ook nog geen hartje zien kloppen. Waarschijnlijk een late eisprong. Nu moet ik ook zeggen dat ik geen regelmatige cycles heb. Nu mogen we donderdag avond nog een keer terug komen. Dus ben benieuwd.

bij de verloskundige hebben we 29 dec de 1e termijn echo. Dan zou ik 10 weken zwanger zijn.

Wij hebben het onze ouders en zussen al verteld ik zie ze namelijk dagelijks (familie bedrijf) en die zouden het direct door hebben. Dit hebben we gedaan door met chocolade letters opa, oma en tante te geven.

ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor. Heb niet heel veel kwaaltjes. Ja soms moe en soms voel k me buik even maar opzich prima.
 
Gefeliciteerd silvana,

heb je voor de zwangerschap al meerdere cyclussen gehad?

ik ben ook heel benieuwd naar de duur van mijn zwangerschap. Nu na stoppen pil 1 keer menstruatie en daarna zwanger. Bij eerste zwangerschap wel cyclussen van 50 dagen of langer. De geleerden zeggen dat de cyclus max 42. Dagen kan duren, tenminste wat ik kan vinden in literatuur.

nog 2 weken en dan de echo, kan niet wachten:D



 
Hallo dames ook ik ben zwanger.

Ik ben uitgerekend voor drie juli.

Dit wordt ons derde kindje.

Mijn Volgende écho is 13/12
 
Terug
Bovenaan