Uitgerekend in juni 2016

Hoi allemaal!

Ik ben op dit moment 25 weken zwanger. Zijn er nog meer dames in juni '16 uitgerekend? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat en om gezellig wat te kletsen.

Liefs

Jawel! De 11e om precies te zijn ;)

Het is ons tweede kindje en na een zoon krijgen we nu een dochtertje. Super spannend omdat ik mezelf altijd als "jongens-mama" had gezien, maar ontzettend leuk natuurlijk.

Heeft bij jou de nesteldrang al een beetje toegeslagen?

Hoi! Gezellig was al bang dat ik de enige in dit forum zou zijn die in juni is uitgerekend! haha :) Ik ben een week later uitgerekend de 18de. En verder is onze situatie precies hetzelfde, dit wordt ook onze tweede kindje. Onze eerste is een zoontje, van bijna 4 inmiddels en nu krijgen we ook een dochtertje. Hoe oud is jou zoontje? Ik denk ook dat het even wennen zal zijn met een meisje, lijkt mij ook erg spannend. Maar kijk er enorm maar uit ook.

Ik merk de afgelopen weken dat ik steeds meer bezig ben met schoonmaken en herinrichten van het huis, dus nu je het zo aan mij vraagt denk ik inderdaad dat de nesteldrang heeft toegeslagen. Hoe zit dat bij jou?

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik vaak zo bezig ben met mijn zoontje dat ik soms vergeet dat ik zwanger ben, laat staan dat ik inmiddels al in het derde trimester zit. Deze zwangerschap maak ik veel minder bewust mee en het gaat echt veel sneller dan de eerste. Merk jij ook hetzelfde?

Liefs

Hoi dames!

Ook ik ben uitgerekend in juni, de 20e om precies te zijn. Dit is mijn eerste kindje en het is een meisje.

Vind het allemaal wel erg spannend en kan ook echt niet wachten tot ik haar ga ontmoeten. Hier nog niet echt last van nesteldrang, wel veel rugpijn en slecht slapen want ze is een drukke dame haha.

liefs

Hoi Boterbloempje,

Wat leuk dat je meeschrijft! Ik weet nog hoe spannend ik het vond bij mijn eerste. Merk je dat het spannender wordt naarmate de bevalling dichterbij komt? Hoewel het voor mij de tweede is blijft het toch spannend. Ik kan ook echt bijna niet wachten om haar te ontmoeten. Vooral nu ze steeds meer aanwezig is met haar sterkere bewegingen.

Wat vervelend dat je zo'n rugpijn hebt, zijn het meer je bekken of echt je rug? Ga je daarvoor naar de fysio? En is het slechte slapen omdat ze zo druk is of ook door je rugpijn?

Liefs

Terug
Bovenaan