Uitgerekend in juni 2016

Ja ik vind het echt super spannend! Ja denk inderdaad dat het altijd wel spannend blijft. Lekker druk ook met twee kindjes straks.

Het is echt mijn onderrrug i.c.m. mijn stuitje. Het komt wel door de bekken zegt de fysio maar het helpt niet veel wat ze doet helaas. Slechte slapen inderdaad ook door mijn rug maar ook zeker door de drukke dame in mijn buik haha!

Op brabbels.com is er trouwens een gezellige groep met dames die in juni zijn uitgerekend waar regelmatig in gekletst wordt, dus als het je leuk lijkt kun je daar ook meekletsen! Te vinden via forum --> eerste trimester --> juni 2016

liefs

Hoi meiden!

Ik ben ook uitgerekend in juni, ook de 11e en het is ons eerste kindje, en ook een meisje :)
Hoe voelen jullie je verder?

Liefs, Gina

Hi aankomende mama's! Ik heb even een groep/topic aangemaakt voor op dit forum, doe zelf nml niet aan Fb! Interesse?:)

Ben zelf 7 juni uitgerekend! X

Dacht weer eens kijken op het forum :)

Ik ben 16 juni uitgerekend.

De fb groep voor de dames uitgerekend heet zwanger en uitgerekend in juni :) = een geheime groep opgezet door elize mooren. Handig om te weten voor wie fb hebben en misschien ook erbij willen. De reden dat het een geheime groep is zodat er info gedeeld kan worden (ook over geslacht) zonder dat het op heel fb terecht komt.

Gaat alles goed bij jullie?

Hi dames!

Alles goed bij jullie? Laatste weekjes:)

Ik heb vanmiddag een extra echo omdat ze niet goed ligt,

verder is alles wel in orde ( 7 juni uitgerekend)

Hoi Karpediem!

Hoe was je echo gegaan?

Hier alles redelijk, valt me sinds anderhalve week wel zwaarder dan normaal maarja, laatste loodjes zeggen ze he ;) heeft iemand van jullie ook last van krampen? en hoe is het met jullie nachtrust?

Kijk er wel erg naar uit! 1 april was mijn schoonzus bevallen van een gezonde zoon (neefje nr. 5 haha!) en vannacht zijn de vliezen van de vriendin van mijn zus gebroken, dus erg spannend en leuk al dat babynieuws om me heen :)

Liefs, Gina

Terug
Bovenaan