uitgerekend in juni... wat voor kleertjes???

hey meiden

bedankt voor jullie reacties.

ja, ik heb al ontzettend veel gehad van mn ouders, broer,zusje, tantes, nichtjes enz.
en heb nog t een en ander van mn oudste dochtertje. allemaal lange mouwen, aangezien ze uit feb. komt.
betekent dus dat ik zowel lange mouwen, als korte mouwen heb nu.
wordt dus weinig shoppen hahahaha.
en idd, mijn familie kennende krijg ik nog meer als ik bevallen ben.

nogmaals bedankt voor jullie reacties.
moet er wel weer even inkomen hoor hahahaha.

liefs, do

Hihi Sweetwicca ik hoop voor je dat je met de maatjes 68 niet in hartje winter zit, die van mij kroop na ruim 3 maanden pas in maat 62...
dus maat 68 hadden we hier pas met een half jaar aan! Nu weet ik wel dat dit ook wat extreem is maargoed, je weet nooit!

Groetjes Sas

ben het wel met sas eens, nathalia heeft ook heel lang op 56/62 gezeten.
maar ken ook een kindje, wat bij de geboorte al 62 cm was! (au!!! hahah)

liefs, do

Achja, mijn dochter was met de geboorte in maat 56 en na 2 weken in maat 62 en na 2 maanden in 68 :)
Ik verwacht nu weer een flinke dochter, dus ik ben benieuwd hoe snel dit gaat!

Ik zou vooral weinig kopen; je kunt altijd er nog bij kopen. EN je krijgt ongetwijfeld ook nog wel met de kraamvisite. ALs je dan je wensen aangeeft, komt het ook wel goed.

Ik heb een zoon van aug. Ik heb bij hem in het begin ook kruikjes gebruikt, maar wel veel minder en korter dan voor mijn dochters van maart en januari. Maar zelfs hij had een mutsje in het begin. Ik had voor hem zowel lange als korte kleertjes. Babytjes mogen nog niet in de zon en in de schaduw kan het soms toch nog fris zijn.

Terug
Bovenaan