Uitgerekend in mei 2014

Hallo allemaal!

Ik moet mijn nieuws even van mij af typen. Vanmorgen een test gedaan! We zijn weer zwanger. Morgen nog eens testen. Was een beetje vroeg. Maar voelde me van te voren al zwanger. En kon zonder de test ook wel mijzelf feliciteren.

Ik ben 28 jaar en heb al drie lieve kinderen van 6,4 en 2 ( tussen elk kind zit 20 maanden ) Met ons aankomende vierde wondertje gaat het gezin zeker compleet voelen.

Laatste zwangerschap, zo blij blij blij en zo zin in alles! En wat zal alles anders zijn tijdens deze zwangerschap. De kinderen zullen het echt mee maken. En als ons babytje er later mag zijn dan heb ik twee op de basis school en 1 op de peuter. Dus af en toe lekker tijd voor ons twee.....

Maar ja ook allemaal spannend. Eerder eens een miskraam gehad dus blijf wel op mijn hoede. Bij 6 weken de verloskundige maar eens bellen. Ook allemaal nieuw hier....we zijn verhuisd.

Wie o wie is ook zwanger????

wat leuk! van harte gefeliciteerd! wij zijn deze maand voor t eerst bezig voor ons tweede kindje. Ik voel me ook vanaf een dag of 2 a 3 ook echt al zwanger.. maar omdat het onze eerste maand is weet ik niet helemaal zeker wanneer mn ei was.. het zou kunnen dat het net is ingenesteld, maar ik voel me ook zwanger, raar he... maar juist omdat je alles denkt te herinneren van de eerste ga je misschien van alles voelen... wanneer voelde jij het dan? Ben ik wel benieuwd naar omdat ik het ook echt denk... mijn ovulatietest was vorige week woe gekleurd maar niet extra donker en dacht vandaag ook ff kijken.... nog precies het zelfde... dus daar schiet ik ook niks mee op... mocht t allemaal wel zo zijn dan zit ik begin mei uitgerekend en dan mag ik me aanschuiven, 28 aug. mag ik testen maar pak misschien de dag ervoor, dan ben ik jarig en zal dan hopelijk, precies t zelfde als 2 jaar geleden positief testen, wat een cadeau zal dat zijn...

groetjes kim

Wat leuk!!!
Ik ken het gevoel van me zwanger voelen ook. Wij hebben besloten om voor een 2e te gaan en de dag na de sex wist ik het.
Ik zou vandaag of morgen ongi moeten worden dus elk toiletbezoek is zenuwslopend. Mn test was nog negatief dus ik houd een slag om de arm. Zaterdag wil ik weer testen als ik nog altijd niet ongi ben.
Spannend!!! Succes allemaal :)

spannend meiden,

Hoe ik voelde dat ik zwanger was. Ik ben altijd duizelig, ook had ik ineens opruim woede daar had ik al eens iets over gelezen, maar het is dus echt waar hihi.
En de zijkanten van mijn borsten zijn af en toe gevoelig . Ook ben ik scherper op de tong dan anders.\

Vind het wel spannend. Hier ook wat stress in de familie bah houd ik niet van. De vorige keer dat het mis ging was er ook veel stress aan de andere kant van de familie.....

Nu af en toe ook zo onzeker. Slaap smiddags maar even met de jongste. Krijg acne, beetje last van de buik en dacht te zien dat de borsten wel al wat veranderen en verder duizelig. Nog niet beroerd. Gelukkig. Zie ook tegen de weken 7 & 8 op. Die beroerdheid bah moet er niet aan denken.

Houden jullie me op de hoogte ben benieuwd

Ik zal hier niet meer rond hangen gok ik. De ongesteldheid is vandaag begonnen alhoewel ik wel minder ongesteld ben dan afgelopen maanden. Maar dat zal het laatste sprankje hoop wel zijn dat ik heb ;)
Jullie veel succes en mooie tijden toegewenst!! Geniet ervan.

Hoi meiden,

Mijn NOD is morgen maar afgelopen vrijdag en vanmorgen (weer) positief getest!! Ik ben wel van plan om van de week nog een test te doen (heb nog een digitale cb liggen en wordt ook nog wel een beetje gek van onzekerheid...)

Het is ons eerste kindje, ik vind het allemaal super spannend! Verder nog niet heel veel last van kwaaltjes, maar het is dan ook nog vroeg in de zwangerschap. Wel ben ik eerder moe dan normaal en rommelt het in m'n buik. Ook af en toe last van duizelingen.

Ik ben van plan om morgen de verloskundige te bellen, of is dat misschien nog wat vroeg?

Gefeliciteerd Leeuwtje,

Je bent zwanger! Ik heb inmiddels ook al 5 testen versleten. Ze lagen hier maar wat. En die onzekerheid maakt me gek!

Heb jij al last van je borsten. Heb gelezen dat dit meestal begint bij 6 weken. Ik had wel af en toe even dat ik dacht ik voel wat... na de stress van net voor het weekend heb ik daarna niks meer gevoeld. BEn zo onzeker!

Ook ben ik even niet meer eerder moe dan normaal. Moet ik zeggen dat ik vanaf donderdag al tussen de middag ben gaan slapen behalve vandaag dan.
Duizeligheid die ik had ook verdwenen. brrrr vind het maar niks.

Nu 4 weken en 4 dagen.....

Terug
Bovenaan