Uitgerekend in mei 2014

Hallo,

Gisteren heb ik een test gedaan en die was positief maar deze test lag een tijdje in de kast dus toch voor de zekerheid een nieuwe gekocht en ja hoor ook positief.

Volgens internet berekening ben ik 4 mei 2014 uitgerekend. En word dit ( als alles goed gaat) ons eerste kindje. Spannend allemaal dus het lijkt me leuk om mee te kletsen in deze groep.

Heb last van vermoeidheid, rommelende buik en 's avonds als de bh uitgaat giga zere borsten.

Succes allemaal

Hallo allemaal !

hier nog iemand die in mei is uitgerekend,
sinds vorige week wisten wij dat wij weer inverwachting zijn,
wij hebben al een jongetje van 2011 , we zijn enorm blij en vrijdag voor het eerst naar de verloskundige erg spannend allemaal weer ! het lijkt wel een eeuw geleden haha!

ik vroeg me af of jullie ook wel eens een beetje trekkerige pijn of 'zeurderige pijn' onder in de buik hebben ,
ik namelijk wel en dat ken ik niet van mijn eerste zwangerschap

allemaal gefeliciteerd !!

gr

leuk, ik kan ook weer mee gaan praten!
Wij verwachten in mei ons vierde kindje, heb er weer ontzettend veel zin in!
Volgens mijn berekeningen ben ik 8 mei uitgerekend, maar volgens de echo gisteren toch wat minder ver...Dit is altijd zo bij mij terwijl ik elke keer weer twee weken te vroeg beval. Ach wat zegt een datum ook...
Ik mag op 30 sept weer voor een echo en dsn op 6 okt naar de verloskundige voor de eerste keer.
Iedereen een goede zeangerschap toegewenst!

Iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!
Ik verwacht ook in mei mijn 4e kindje. Wij weten sinds een week dat er nog een bij komt. Het was niet helemaal gepland maar wel heel welkom! Ik heb al 3 dochters van 4,5-2-10 mnd. Ik vind het weer heel erg spannend, maar voel me, afgezien van de vermoeidheid, goed.
Wat leuk om te lezen dat er toch meer mensen van een groot gezin houden! Ik blijf zeker meelezen.

Terug
Bovenaan