Uitgerekend in September @Almere

hoi hoi,
zelf heb ik last van moeheid en honger! Heel veel honger! Wat ik lastig vind want ben vorig jaar 20 kilo afgevallen en ik merkte dat ik ook niet zoveel meer nodig heb maar heb nu gewoon heel snel weer honger en dan wordt ok helemaal moe... En weet niet zo goed wat ik dan moet eten...
ja ging wel goed op werk.. Alleen degene die er echt een beslissing over neemt is op het moment met vakantie en volgende week donderdag terug, maar heb het met 2 leidinggevenden kunnen delen waarvan 1 ook net een zoontje van 10 maanden heeft. zij zei ook ik denk niet dat ze je ontslaan als jij gewoon je werk doet. 
ik ben ook 1 van de sterke krachten omdat ik al 9 jaar ervaring heb dus mij hebben ze vrijwel niet in hoeven werken ja alleen hij manier maar over het algemeen weet ik alles wel.
hebben jullie het al aan jullie ouders verteld? En hoe?
ik heb de dag dat ik erachter kwam mijn beste vriendin gebeld want moest even iemand anders dan mijn partner hebben om erover te praten hihi.
maandag eerste afspraak bij de vk.. Wel apart, want de eerste echo is pas in april maar nu gaan we al de gegevens doornemen wat ok zo apart vind.. Als iemand zwanger is wil je toch eerst bevestiging met een echo en dan de gegevens doornemen? helaas komt het weleens voor dat het hartje niet meer klopt omdat je natuurlijk in de risico fase zit nog.
ik ben nogal iemand die zich daar druk om gaat maken.
naar welke vk gaan jullie als ik vragen mag? Ik zelf naar medimere.
xx.

Ah dat kan ik begrijpen is ook erg vervelend hoor. Ik ben erg misselijk, en dat hele dag door...wat ik heb gedaan is een lijstje maken met wat ik lekker vind en daar kleine porties van klaarzetten. En koken doet mijn vriend, want dat lukt mij echt niet.
Voor vermoeidheid kan ik je floradix ijzer adviseren..ik gebruik m nu ook een tijdje en merk echt verschil...en winderigheid heb ik nog niet echt ervaren :)
Mijn ouders weten t nog niet..die wonen ook in het oosten van het land. Ik wacht mijn echo van 12 wk af. Wij gaan de termijnecho opnemen en iedereen krijgt een houten usb met het bevallingsdatum erop gegraveerd :) ( kan altijd nog veranderen maar dat vonden wij niet heel erg) 
Ik heb ook voor medimere gekozen, maar heb exact zelfde ervaren..eerst een intake vervolgens met 12wk pas een echo . Wij moeten morgen helemaal naar dronten rijden voor de termijnecho. Ik moet toegeven dat 12wk afwachten mij ook niet is gelukt..ik heb bij week 10 een 2D echo laten doen in Amsterdam op eigenkosten ( gelukkig was alles goed ) scheelt mij weer 2 weken extra stress 

klinkt als een leuk idee hoe je het bekend gaat maken! 
ik had gehoopt dat wij financieel gezien ook iets leuks konden doen, maar het kindje komt een beetje onverwachts, maar we zijn wel super blij natuurlijk! Dus wij zetten nu alles opzij voor de kleine.
ik heb bij justitie gesolliciteerd.. wil daar graag werken g kmaar misschien dat de zwangerschap dat even niet toelaat en dan ga ik na de bevalling daar weer mee aan de gang. Ik heb nu in ieder geval een baan en daar gaat het om!
waarom moet je helemaal naar dronten toe?
wij gaan volgende 

klinkt als een leuk idee hoe je het bekend gaat maken!  ik had gehoopt dat wij financieel gezien ook iets leuks konden doen, maar het kindje komt een beetje onverwachts, maar we zijn wel super blij natuurlijk! Dus wij zetten nu alles opzij voor de kleine. ik heb bij justitie gesolliciteerd.. wil daar graag werken g kmaar misschien dat de zwangerschap dat even niet toelaat en dan ga ik na de bevalling daar weer mee aan de gang. Ik heb nu in ieder geval een baan en daar gaat het om! waarom moet je helemaal naar dronten toe? 
ik slik sinds woensdag multi zwanger van de etos en eerlijk gezegd voel ik me daar al veel minder moe door overdag. De honger is het grootste probleem gister op werk had ik geen pauze meer maar viel bijna om van de honger en moest nog 3 uur.. als er geen baby was zou ik wachten tot het einde van mijn dienst maar moet me daar nu echt overheen zetten en mezelf bedenken dat het niet om mij gaat in dat geval. En dat is lastig als er geen fisiek bewijs is van een kindje.
kost het veel zo'n echo?
is ook raar dat de ene vk het wel al meteen doet en de andere niet..
wel leuk dat we bij dezelfde zitten? 

Terug
Bovenaan