Uitgerekend juli 2024

Hoi allemaal,

Vorige week had ik na onze 1e IUI behandeling voor ons 2e kindje een positieve zwangerschapstest in handen. Over 3 weekjes de eerste echo in het ziekenhuis. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik in een Whatsapp groepje met vrouwen die in dezelfde maand als ik uitgerekend waren, we zitten overigens nog steeds in die groep nu en delen daar af en toe wat leuke dingen over onze kindjes. Zijn er dames die in juli uitgerekend zijn en het leuk vinden om een Whatsapp groep te starten? :)

Groetjes :)
 
Ik ben waarschijnlijk ook in juli uitgerekend alleen ook pas over 3 weekjes een echo. Denk dat ik die nog even wil afwachten voor ik in zo'n WhatsApp groep wil. Ben echt nog heel erg bang dat het nog mis gaat ofzo en weet dat ik er geen invloed op heb hoor, maar komt ook uit ervaring uit het verleden. Maar het lijkt me erg leuk in een WhatsApp groep te komen ☺️☺️
 
Gefeliciteerd allemaal! Stuur mij maar een persoonlijk bericht met je telefoonnummer als jullie toegevoegd willen worden!
 
Ik heb een groep gemaakt op fb voor moeders van 24 juli. Je kunt zoeken op de waterlelies privé, we hebben wel een max ingesteld om het overzichtelijk te houden maar op dit moment is er plek!☺️
 
Terug
Bovenaan