Uitgerekend juli 2024

Ik ben nu 4+3 en door ovulatie testen weet ik dat zeker dus uitgerekend 31 juli. (Mooi de laatste dag ) ik wil wel in de app groep!
 
Hoi!

Volgens mijn berekening zou ik uitgerekend zijn op 3 augustus, het lijkt me wel heel leuk om in een appgroepje te zitten, dit zat ik bij mijn vorige zwangerschap ook en we hebben nog steeds contact, dat was erg leuk en fijn
Ik hoor wel of 3 augustus nog op het randje valt haha
 
Ik heb tot nu toe niet zo’n onbezorgde zwangerschap…. Positieve test op 4 november. En 2 weken terug begon helaas wat tekenen dat het niet goed zat (vorig jaar miskraam gehad dus was al wat huiverig).
Vorige week maandag vervroegde echo gehad nav klachten; vruchtzakje was zo goed als leeg dus zou 90% een miskraam worden.
Gister weer echo en zien we ineens een hartje kloppen ! Het is wel veel te klein voor verwachte aantal weken zo’n 3.9mm en volgens vk 7+3 zwanger.
Verklaring zou kunnen zijn dat het een hele late bevruchting en innesteling is geweest waardoor ik een week korter zwanger ben dan gedacht en dus eigenlijk op 6 weken zit.
Kortom fingers crossed dat het enorm gegroeid gaat zijn met de volgende echo14 december en afwachtend hiervan sluit ik me aan :) Ik ben vooralsnog uitgerekend rond 14 juli.
 
Ik heb tot nu toe niet zo’n onbezorgde zwangerschap…. Positieve test op 4 november. En 2 weken terug begon helaas wat tekenen dat het niet goed zat (vorig jaar miskraam gehad dus was al wat huiverig).
Vorige week maandag vervroegde echo gehad nav klachten; vruchtzakje was zo goed als leeg dus zou 90% een miskraam worden.
Gister weer echo en zien we ineens een hartje kloppen ! Het is wel veel te klein voor verwachte aantal weken zo’n 3.9mm en volgens vk 7+3 zwanger.
Verklaring zou kunnen zijn dat het een hele late bevruchting en innesteling is geweest waardoor ik een week korter zwanger ben dan gedacht en dus eigenlijk op 6 weken zit.
Kortom fingers crossed dat het enorm gegroeid gaat zijn met de volgende echo14 december en afwachtend hiervan sluit ik me aan :) Ik ben vooralsnog uitgerekend rond 14 juli.
Ahh ik zal voor je duimen!!!!
 
Ik heb tot nu toe niet zo’n onbezorgde zwangerschap…. Positieve test op 4 november. En 2 weken terug begon helaas wat tekenen dat het niet goed zat (vorig jaar miskraam gehad dus was al wat huiverig).
Vorige week maandag vervroegde echo gehad nav klachten; vruchtzakje was zo goed als leeg dus zou 90% een miskraam worden.
Gister weer echo en zien we ineens een hartje kloppen ! Het is wel veel te klein voor verwachte aantal weken zo’n 3.9mm en volgens vk 7+3 zwanger.
Verklaring zou kunnen zijn dat het een hele late bevruchting en innesteling is geweest waardoor ik een week korter zwanger ben dan gedacht en dus eigenlijk op 6 weken zit.
Kortom fingers crossed dat het enorm gegroeid gaat zijn met de volgende echo14 december en afwachtend hiervan sluit ik me aan :) Ik ben vooralsnog uitgerekend rond 14 juli.
Jeetje wat spannend dan zeg! Pfff, ik vind het sowieso al zo'n spannende tijd die eerste weken en dan heb jij dit er ook nog bij!
 
Volgens eigen berekening uitgerekend op 26 juli. Erg spannend allemaal. Kindje nummer 3!
Voor mijn vorige zwangerschappen beide keren een missed abortion gehad.. dus nu bloednerveus tot mijn eerste echo.. die staat gepland op 14 december
 
Terug
Bovenaan