Uitgerekend juni 2020

<p>Hoi meiden... </p><p> </p><p>Zojuist mijn 3e positieve test. </p><p>Vk gebeld 21 okt. Intake 11 nov termijn echo. </p><p>Ze rekenen voor nu dat ik 4 week en 4 dagen ben maar omdat mijn cyclus zo wisselvallig is zal ik waarschijnlijk ergens. Tussen 30 mei en 3 juni uitkomen.</p><p> </p><p>Spannende tijd weer. </p><p>Mijn 3e kindje, de oudste is 6 jaar en de jongste 10 maanden </p>

Cloewja; Ik sluit me momenteel nog bij je aan :)
Ook 3de kindje, 2 zonen van 6 en bijna 9.
na 12 maanden en 1 bbz terug zwanger maar nog onzeker vanwege lage hcg.

Hi Cloewja,
Ik zat ook in de groep van mei2020, maar weet nog niet de precieze berekening ik zit ook tussen 30 mei en 3 juni wat toevallig precies hetzelfde! 
Voor ons is het ons eerste kindje en in mei een bbz gehad. Ik heb daarom 11 oktober al een vroege echo. 
@momoftwoboys jeetje wat spannend! Hopelijk gaat t hcg snel omhoog, hoe ver ben je nu? 

PatriesN: ik heb geen idee nu ik de uitslag gekregen heb. 
Volgens mijn afscheidingonderzoek die ik elke maand doe had ik mijn eisprong wel op 10-11/9 dus als dat echt zo was zal dit niet goed aflopen vrees ik.
Als ik deze maand uitzonderlijk toch een late eisprong heb dan kan dit wel mijn resultaat verklaren. Maar dat zou een wonder zijn. Op 11/9 had ik al geen rekbaar eiwit meer...

@mom wat ontzettend spannend.... Hoop dat het goed gaat.

@patriesn ah wat leuk...heb je al afspraken staan? 

Hi!
Gefeliciteerd allemaal!
Hier denk ik ook een streepje te zien. Als het allemaal zo mag zijn ben ik rond 7 juni uitgerekend, pff wat spannend.
Voor ons is het de eerste. 

@momoftwoboys ah nee toch! Wat sneu zeg. En het zal vast niet weer een bbz zijn! Heb je ook erg veel pijn? En heb je een operatie gehad met je bbz? Sterkte!! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. 
@Cloewja ik heb 11 oktober een vroege echo dan ben ik 6 weken maar wil weten of het op de goede plek zit en wanneer heb jij je eerste echo? 

Terug
Bovenaan