Uitgerekend juni 2020

Vrijdag na bijna 2 jaar proberen eindelijk positief getest. Wordt voor mij en mijn man ons eerste kindje. Volgens mijn eigen berekening rond 4 juni uitgerekend. Ik kom direct al bij het ziekenhuis onder controle. Eerste echo staat nu gepland op 22 oktober. 

Naar eigen berekening ben ik 6 juni uitgerekend.
Hoevaak hebben jullien getest? Ik alleen 1x op mijn NOD gister en die was heel duidelijk. Zouden jullie bijvoorbeeld morgenochtend nog een keer testen? Ik heb geen testen meer liggen dus dan zou ik wat moeten halen, maar andere kant heb ik zoiets van positief is positief toch ?
Bij mijn eerste heb ik wel iets van 3 keer getest, maar toen was het meer omdat ik het gewoon niet kon geloven ?

@jdws gefeliciteerd...

@momandbabyboy
Ik heb 3x getest. Mijn cyclus is heel onregelmatig, eerste x was een heel licht streepje, 2e keer iets donkerder en 3e keer voor mij donker genoeg om het te geloven haha.

Streep is streep zeggen ze altijd. 
Voor mij was het wat moeilijk te geloven gezien ik bij beide kids meer dan een jaar erover gedaan heb zwanger te worden en nu binnen 9 a 10 maand weer zwanger ben. 

Volgens mijn berekening 1 juni. Wij hebben net de eerste 2 jaar er over gedaan en nu de tweede keer weer.
Ik heb 3x getest op verschillende dagen, maar had niet echt dat het streepje donkerder werd. 

Leuk om jullie reacties te lezen. :) na ene miskraam half jaar geleden en een lange voor geschiedenis nu eindelijk weer zwanger op de natuurlijk manier! Zo ontzettend blij maar ook erg onzeker. Vorige keer had ik constant bloedverlies en nu is het eigenlijk allemaal zoals het hoort. 21 oktober de eerste echo, zo spannend! 

Hallo Lady’s,
als allereerst gefeliciteerd iedereen die in verwachting is! 
Wij doen na 2 miskramen en een jaar later ook weer mee.. afgelopen dinsdag een licht positieve test in handen, woensdag werd die al donkerder en vrijdag (NOD) clearblue met wekenindicator: Zwanger 1-2! 
Zo onzeker, maar ook zo blij dat het ons toch zelf weer gelukt is! En hoop dit dat dit wondertje lekker bij ons blijft ❤️?

@momandbabyboy ik voel me regelmatig wat misselijk verder niet.
Ik heb vanmezelf nogal een buik. Maar Biede keren was het wel snel zichtbaar doordat mijn buik anders gaat staan... We proberen het zo lang mogelijk geheim te houden zodat we het met mijn zoon zijn verjaardag kunnen vertellen. 
@dientjuh spannend...vond je hentlasrig om er zo'n tijd over te doen? Ik bij de eerste 2 wel... Begon toen erg te twijfelen aan mezelf.

@gebruiker hier ook 21 oktober. Was ik vergeten dat dat vakantie was dus moest ik nog oppas regelen ook haha. 

Terug
Bovenaan